Hoi,
Mijn OTA updates voor de maps doen het niet meer en ik kan geen kaartdelen meer aanpassen. Ik heb de vraag via de mail Porsche gesteld en hopelijk komen ze erop terug met een oplossing. Na veel Googlen is mijn hoop beperkt aangezien meer mensen met dezelfde problemen lijken te zitten waar geen oplossing voor gevonden is. Maar goed, even aanzien hoe het loopt. De service is tot nu toe altijd prima geweest dus ik heb nog hoop.
Wat ik in mijn gezoek wel tegenkwam is een toolset van
http://mib-helper.com/ die blijkbaar zeer veel instellingen in mijn PCM4 systeem kan tweaken. Onder andere ook een full map update van heel Europe in een keer. Dat is natuurlijk veel handiger dan wat er met die OTA updates mogelijk is. Ook kan ik dan blijkbaar Andoid Auto activeren. Voor de rest zijn alle opties al actief dus valt er voor mij geen winst te behalen en daarnaast houd ik het graag officieel.
Wat mij bevreemd is dat ik hier op dit forum niets over kan vinden. Is dit tegen de regels van het forum of is het onbekend?
Wat ik wel zie zitten is de custom POI lijst met flitsers. Ik ga binnenkort via Frankrijk door Spanje naar Portugal en aangezien Flitsmeister daar verboden is kan dat toch wel handig zijn.
Iemand ervaring?
MAG,
Milo