hoi, zou iemand voor mij een tip hebben over parkeersensoren achterzijde? Parkeren gaat opzicht wel prima, maar de achterzijde van mijn 911 997.1 is toch moeilijk te overzien.
Weet iemand een site of adres waar ik dat kan kopen (eventueel ook kan laten inbouwen). Kan het zelf ook wel inbouwen, is ook geen probleem. Maar heb hier en daar gekeken en ik krijg alleen op site's de sensoren of een losse kabelboom te zien van de sensoren.
Zoek eigenlijk het hele complete plaatje met tekst en uitleg en een onderdelen set. Net als je een trekhaak koopt. Dan zit alles erbij.
Het gaat om een 911 997.1 uit 2007 4S automaat
ALVAST BEDANKT!!!
30 maart 2025 9:57
anton964
991.1 gts
tholen
Re: Parkeersensoren set achter kopen/monteren
Tja om dat netjes tedoen is best een klus. Mooiste is een bumper zoeken waar het al in zit. En dan uitzoeken hoe het origineel zit. Je zou ook nog alleen een camera kunnen nemen in combi met een nieuwe pccm
30 maart 2025 10:20
disciple
981 Cayman S PDK
Re: Parkeersensoren set achter kopen/monteren
Informeer eens bij een goede car audio boer. Die kunnen dat vaak wel. Ik heb het destijds ook laten doen, is supermooi geworden. kostte ongeveer 600 euro incl alles.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum