Cruise Control Inbouwen Cayman 987.1
Ik rijd sinds kort in een 2007 Cayman 2.7 met 6-bak en PASM. Een hele fijne auto die eigenlijk maar 1 optie echt mist, helemaal als we straks 100 moeten gaan rijden.. Cruise Control!
Daarop begin december Porsche Centrum Amsterdam binnen gelopen om een afspraak te maken. Geen probleem, ik kan op 24 januari terecht, uurtje werk met de volgende set:
https://www.porsche-shop.nl/auto-access ... ol&o=scoreWordt ik vandaag gebeld door de service adviseur van PCA: 'Helaas moeten we uw afspraak afzeggen, inbouw van cruise control blijkt niet mogelijk te zijn in uw type auto'. Uitleg waarom dit zo is (technisch gezien of voorraad onderdelen) wordt niet gegeven, ook niet na doorvragen. Hier moet volgens de service adviseur verder onderzoek naar worden gedaan maar Amsterdam heeft het zo druk dat het geen prioriteit heeft en ik citeer 'we gaan ten onder aan ons eigen succes'. Let wel, de afspraak is al 5 weken geleden gemaakt..!
Ik kan online geen enkel voorbeeld vinden waar het
niet mogelijk was om Cruise Control in een 987/997 achteraf in te bouwen. Zie ik iets over het hoofd? En wie kan mij in omgeving Amsterdam wel van dienst zijn?
Alvast bedankt!