Even een vraagje. Ik wil mijn stoel en spiegels iets aanpassen en vastzetten in het geheugen met de sleutel. Nu stel ik alles in, maar de stoel geeft geen audio signaal als ik hem instel (gelijktijdig indrukken M en 1). Ook zet de stoel zich niet in de juiste positie als ik de sleutel er weer insteek, maar wel als ik de knop (1, met sleuteltje) indruk en vasthou. Wat doe ik verkeerd? Moet ik eerst geheugen wissen? Alvast dank
_________________________________________ Geld maakt misschien niet gelukkig, maar ik huil liever in een Porsche dan in de bus...
20 nov 2020 11:24
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: memory seat 997
In mijn Macan moet ik de nummer drukken, dan mem en dan hoor ik de piep. Of het anders is bij een 997 weet ik niet.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
20 nov 2020 13:45
964hans
997.2 turbo S
993 4S
Boekelo
20 nov 2020 17:22
964hans
997.2 turbo S
993 4S
Boekelo
had je graag de 2e pagina gestuurd maar voor dat het forum het formaat slikt is ie onleesaar geworden. Stuur je wel een pb groet Hans
20 nov 2020 17:40
Brulaap
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Johann schreef:
In mijn Macan moet ik de nummer drukken, dan mem en dan hoor ik de piep. Of het anders is bij een 997 weet ik niet.
Is het bij de Macan niet andersom? Tenminste bij de GTS die ik had wel: eerst op set en dan het nummer.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum