Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 sep 2026 18:45

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Electronica leek zoekt kabelboom adapter voor radio 996 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Electronica leek zoekt kabelboom adapter voor radio 996
Hi allemaal,

Ik heb momenteel nog de CDR22 maar ben van plan om een Blaupunkt Frankfurt in mijn 996 in te bouwen en daarbij heb ik een adapter nodig voor de kabelboom maar ik heb totaal geen verstand van electronica dus bij deze vraag ik jullie advies. Op Design911 heb ik 2 adapters gevonden die (voor zover ik na kan gaan) de juiste zouden kunnen zijn maar ik weet niet welke ik nodig heb:

De CT53-P001
https://www.design911.com/p/active-system-adapter-porsche-911--996----986-boxster/

of de CT20PO02
https://www.design911.com/p/harness-factory-adapter-to-after-market-radio-porsche-911--993----986-boxster/

Mijn 996 heeft 10 speakers (geen Bose) en de standaard versterker volgens optie 490. Waarvoor is dat kastje bij de CT53-P001?
Ik hecht niet veel waarde aan de best mogelijke audio-kwaliteit, mijn simpele beredenering zou zijn dat ik alleen een adapter nodig heb voor voeding en speakers en dus met de CT20PO02 genoeg zou moeten hebben om dezelfde audio-kwaliteit als ik nu heb met mijn CDR22 ook met de nieuwe radio te krijgen?

Bij deze ook nog even een foto van mijn huidige stekkers en de aansluitingen op de Blaupunkt Frankfurt:

85457 85458

Alvast bedankt!!

19 sep 2026 14:32
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]