|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
quickstep
Porsche Carrera 3.2 Cabrio (!987)Over de grens bij Venlo
|
Porsche Sportomatic
Ik ben opzoek naar informatie over de sportomatic versnellingsbak (4 gangen, volgens mij werd deze later vervangen door 3 gangen sportomatic) die in de f-modellen begin jaren 70 gebruikt is. Wie kan mij hiermeer over vertellen?
Hoe zeldsaam is deze versnellingsbak? Naar ik begreep zijn veel sportomatic omgebouwd naar normale versnellingsbakken. Beschikbare onderdelen en onderhoud? Zijn er bepaalde specifieke aandachtspunten?
Op het inetrnet en youtube alleen algemene informatie. Ik denk dat het niet heel erg sportief rijden is, wel een appart stuk Porsche techniek.
Alvast bedankt,
Guido
|
01 aug 2015 21:14 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Porsche Sportomatic
Je zou een keertje bij Eric Wolbert langs kunnen gaan of ff bellen. Hij heeft een van de mooiste originele sportomatics, en misschien ook wel wat kennis en documentatie erover.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
01 aug 2015 22:11 |
|
|
quickstep
|
Beste Ronaldo,
De auto waar je naar verwijst staat niet op zijn website, klopt?
Guido
|
01 aug 2015 22:42 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Een Porsche rijder die vaak op de Porsche Lentemeeting en Herfstmeeting komt heeft een grijze 911 sportomatic. Zelf gerestaureerd. Weet even niet hoe de beste man heet.
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
01 aug 2015 22:58 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
http://www.perrysnijders.nl/index.php/tag/sportomatic/Weet niet of hij 'm nu nog heeft, je kan 'm ff bellen.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
01 aug 2015 23:25 |
|
|
aher
911 2.2e targa 1971noord brabant
|
Deze man heet jos bayens .
_________________________________________ orgineel hellgelb
|
02 aug 2015 19:44 |
|
|
quickstep
|
Hoe kan ik Jos Bayens bereiken, weet iemand zijn forumnaam? Dan mail ik hem even.
|
02 aug 2015 19:47 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Je kan ook memberlist.php?mode=viewprofile&u=1457& memberlist.php?mode=viewprofile&u=11873een berichtje sturen. Beide sportomatic eigenaren zijn sinds vorig jaar niet meer ingelogd, maar wie niet waagt..
|
02 aug 2015 21:47 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|