12 dec 2006 14:18
12 dec 2006 14:31
12 dec 2006 14:38
12 dec 2006 14:40
Gizmo schreef:Zoals iedereen gelijk wil weten wat ....
ToonRientjens schreef:... maar de auto is werkelijk getransformeerd van vaag bij hoge snelheden en niet zo koersvast tot uiterst strak bij alle snelheden!
12 dec 2006 15:01
SPEEDY944 schreef:Ik ken Wittebrug namelijk een beetje en -persoonlijk- heb ik er niet zo'n hoge pet van op.
12 dec 2006 16:27
12 dec 2006 16:33
Marco schreef::
Ik meld dat ik een nieuwe vriendin heb en dat ze zo lekker zoent....
12 dec 2006 16:35
Marco schreef:Heren toch
Als ik zou melden dat ik een nieuwe vriendin heb en dat ze zo lekker zoent.... gaan jullie dan ook allemaal lopen zeuren van eh... "wacht maar tot het nieuwtje er vanaf is" enne "weet je zeker dat ze je geen geld uit de zak klopt" of "heb je gecontroleerd dat het geen siliconen zijn"
ToonRientjens is gewoon blij met zijn inverstering, stelletje zeikerds
12 dec 2006 16:48
SPEEDY944 schreef:Wat wél belangrijk is (naar mijn bescheiden mening), is of jíj invloed hebt kunnen uitoefenen op dat lekkere zoenen en of je inderdaad gekregen hebt waar je voor hebt betaald.
12 dec 2006 18:12
Marco schreef:Heren toch
12 dec 2006 18:43
12 dec 2006 20:27
Olaf schreef:Blij voor Toon hoor .... vroeg me alleen maar af of er daadwerkelijk verschil is tussen 964 armen en 964RS armen
Mijn vriend Google schreef:964 front wishbone,
Replacement is common due to de-lamination of the front metalastic mount (rubber & metal to you and me), when failure is deemed to be more than 50% de-lamination. Failure can be observed under the car by applying steady pressure to the side of the arm with a lever against the body to displace the front of the arm.
In our experience most wishbones are due for replacement at 100,000 miles due to front bush fatigue, but unfortunately since the bushes are not available seperately we all have to buy the complete wishbone. Thanks for that, Porsche.
This part is NOT used on the 964RS, the version for this car has stiffer bushes.
12 dec 2006 23:34
13 dec 2006 15:23
13 dec 2006 15:31
13 dec 2006 15:34
14 dec 2006 14:13
14 dec 2006 14:20
14 dec 2006 23:34
MyFirst964 schreef:Ik vernam overigens via een ander draadje dat je wel alleen het ruber kan (laten) vervangen. Renntech toch???
15 dec 2006 10:00
rob964.c4 schreef:... zal niet veel goedkoper zijn dan ruil draag armen.
15 dec 2006 10:13
MyFirst964 schreef:Ik vernam overigens via een ander draadje dat je wel alleen het ruber kan (laten) vervangen. Renntech toch???
15 dec 2006 10:55
Renntech schreef:Dit zijn geheel gereinigde ( ook gestraald ! ) en gecontroleerde draagarmen met nieuwe originele rubbers zodat de kwaliteit niet onder doet voor nieuwe draagarmen.
15 dec 2006 12:55
15 dec 2006 13:21
ToonRientjens schreef:waar haal je dan de rubbers vandaan als deze niet los te bestellen zijn bij Porsche?