13 jun 2004 23:50
14 jun 2004 0:58
14 jun 2004 6:52
14 jun 2004 7:01
horn schreef:Linkervoorkant..........
14 jun 2004 14:40
horn schreef:Linkervoorkant van een flatnose/slantnose? Met zulke koelribben; zou dat ook origineel zijn?? Wow...
14 jun 2004 16:15
14 jun 2004 17:35
14 jun 2004 18:14
Jeroen914 schreef:Er zit in Duitsland een bedrijf dat is gespecialiseerd in het verbreden van Fuchs-velgen
14 jun 2004 18:35
Lou schreef:horn schreef:Linkervoorkant..........
huh (nog niet goed wakker? Of grapppig bedoeld?)
14 jun 2004 18:53
14 jun 2004 19:02
Airhead schreef:Horn, volgens mij zijn dit toch de echte velgenkoningen van Duitsland
klikerdeklik hiero
Jeroen schreef:Er zit in Duitsland een bedrijf dat is gespecialiseerd in het verbreden van Fuchs-velgen
14 jun 2004 19:11
14 jun 2004 19:11
usual schreef:
wat zijn dit voor velgen?
14 jun 2004 19:22
14 jun 2004 19:24
14 jun 2004 19:38
14 jun 2004 21:04
14 jun 2004 22:53
Renntech schreef:Deze foto is bij ons in de werkplaats gemaakt door Anne 2.7 denk ik.
De auto is een 3.3 Turbo uit 1979 en omstreeks 1982 omgebouwd door Kremer naar model "Street Turbo", toen een ontzettend dure ombouw, tegenwoordig niet echt gewild meer.
Deze auto heeft nu 19000 km. op de teller staan en verkeerd in abnormaal goede staat. Voor mij is dit de allerfijnste 3.3 die ik ooit gereden heb. Toch een beetje jammer van die ombouw, echter is deze auto zo uniek, vooral de staat en km. stand dat terug bouwen naar origineel af fabriek ook weer zonde is.
:mrgreen::mrgreen::^:Renntech eerder schreef:Ik heb vanmiddag voor het eerst proefgereden met een 930 uit 1982 waarbij ik de nokkenassen, turbolader, intercooler en het complete uitlaatsysteem vervangen heb door hele mooie spullen.
Uiteraard heb ik de standaard injectie aangepast om bij turbodruk extra brandstof verrijking te krijgen.
Ik dacht dat ik heel wat gewend was met snelle turbo's. Ik heb alle varianten wel een keer gereden tot en met bi-turbo's met 580 pk, maar dit was niet normaal meer.
Bij 80 km/u en maximale turbodruk keer op keer wielspin bij totaal droge weg en met sperdifferentieel!!! En volgens gerard die stond te kijken vlammen van een meter uit de uitlaat bij overschakelen.
Mijn klant wilde ongeveer 500 pk. Maar dit kan ik die beste man niet aandoen. Veel te veel vermogen. Morgen eerst de turbodruk terug zetten naar max. 0.7 Bar en de turbodruk regelaar uit de auto halen.
Op dit moment ben ik ook nog bezig om een nog snellere turbo voor een klant te maken met inderdaad een DTA injectie en dubbele ontsteking.
Maar proefrijden doen ze dan maar zelf, ik heb nu al het gevoel dat ik een wiplash heb van het testen van vandaag.
06 sep 2004 14:59