02 mei 2007 14:10
D.D. schreef:Tot 200 ging goed, daarboven begon mijn pet rare fratsen uit te halen, en moest ik hem afzetten.
Toen we boven de 220 kwamen begon mijn windschermpje toch wel een beetje te klapperen.
bij 230 moest ik mijn pruik vasthouden.... en vond ik het wel genoeg....gelukkig hield de trein toen een beetje in, en kon ik mijn schamele hersens bij elkaar proppen....
conclusie: tot 200 probleemloos, boven 200 : geen pet , en je windschermpje een beetje in de gaten houden.( dat gaat redelijk goed tot 225-230) daarna.....ieder voor zich en de muziek KNALHARD !!!!! ( ff Van Halen ...: running with the devil )
ps : op de terugweg met dakje dicht 252 op de klok...dan begint ie toch wel een beetje te "zweven"....
02 mei 2007 15:25
Harley schreef:
Nu heb ik begrepen dat de onderstel afstelling dan wss te neutraal is en de voorwielen iets meer negatief camber zouden moeten hebben Wat is wijsheid, tripje naar de specialist
02 mei 2007 15:47
Devils son schreef:Of de wagen vóór iets lager zetten. Helpt ook.
Meer negatief camber zal eerder negatieve gevolgen hebben (meer zoekerig).
02 mei 2007 15:59
02 mei 2007 16:09
02 mei 2007 16:14
02 mei 2007 16:22
02 mei 2007 16:25
02 mei 2007 16:55
02 mei 2007 17:02
02 mei 2007 17:37
02 mei 2007 17:50
02 mei 2007 22:58
02 mei 2007 23:09
02 mei 2007 23:12
02 mei 2007 23:15
02 mei 2007 23:34
02 mei 2007 23:38
02 mei 2007 23:39
wolf schreef:() en met dit weer moet je op de harley meneer harley
02 mei 2007 23:46
Alleen de veren gedaan en niet de dempers???drknauf schreef:de mijne is uitgerust met continental n2 codering een schroefsetje van h&r en uitgelijnd en uitgewogen ik was zeer content qua weggedrag
grtjs mikey
02 mei 2007 23:52
02 mei 2007 23:56
02 mei 2007 23:57