Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

De nieuwe Vredestein Ultracs....

16 mei 2007 18:40

Hallo allemaal,

Heeft iemand al ervaringen met die nieuwe ¨superbanden¨van Vredestein? Zien er goed uit en bij Vredestein beweren ze dat het de ultieme band voor een Porsche is. Mijn Michelins zijn een beetje erg kaal aan het worden en moeten echt worden vervangen. (996). De Michelins bevallen goed maar zijn naar mijn ervaring erg spoorgevoelig.

Het gaat om de Vredestein Ultrac Sessenta.
Zou echter graag ervaringen van rijders horen.

Graag jullie reactie.
Laatst bijgewerkt door Yes op 24 mei 2007 16:23, in totaal 1 keer bewerkt.

16 mei 2007 18:41

No :wink:

16 mei 2007 21:32

Indrukwekkend profiel heeft die Ultrac Sessanta, met een a :wink:

Als je 18 inch velgen hebt, 225/40 en 285/30 zie ik er niet bij staan.

17 mei 2007 22:51

Deze band heeft geen N codering, dus niet goedgekeurd voor Porsche. Ik zou er lekker nieuwe Michelin's, Conti's of Pirelli's onder zetten, dat is wel zo veilig.

Ik heb op mijn vorige Porsche, een 996, negatieve ervaringen met Bridgestone (cuppen van de voorbanden) en positieve met Michelin.

18 mei 2007 16:14

ben aan mijn tweede set Vredestein bezig en na michelin,pirelli,.. gehad te hebben vind ik de Vredestein Ultrac net iets beter. Maar dit is subjectief :wink: .

De nieuwe ken ik nog niet maar wss is dit weer een topband

18 mei 2007 16:44

Yoda schreef:Deze band heeft geen N codering, dus niet goedgekeurd voor Porsche. Ik zou er lekker nieuwe Michelin's, Conti's of Pirelli's onder zetten, dat is wel zo veilig.

Veilig? Nou ja, ik denk dat ik mijn mening over N-codering al wel redelijk heb toegelicht. Maar toch: veilig?

P.s. zou zelf niet snel voor Vredestein kiezen. Ik zie het nut niet in van design profiel (ergens krijg je dan het gevoel dat er dan niet wordt gekozen voor het beste kwa grip, maar het beste kwa uiterlijk). Dat Vredestein claimt de ultieme band voor Porsche te hebben verbaast mij niets. Dat claimt de rest natuurlijk ook... :wink:

Zelf nog altijd zeer tevreden over Bridgestone, ook al leveren ze hun beste banden niet meer in Europa.
Plaats een reactie