Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
11 aug 2007 14:08
Hallo !
Ja excuses maar ben van een 993S overgestapt naar een Boxter.
Voor dagelijks gebruik iets vriendelijker.
Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met spacers onder een Boxter. Heb ooit een 964 gehad met spacers maar dat reed als een dronken en natte drol. Maar het ziet er wel dik uit.
Eimand ervaring ?
11 aug 2007 14:09
als je spacers gebruikt onder een 964 en dat rijdt ...... dan zijn ze niet goed gemonteerd of van slechte kwaliteit!
robert
11 aug 2007 14:15
Ja zou kunnen kloppen. Kan me herinneren dat toen ik ze eronder vandaan haalde het een stuk beter reed ... maar jij hebt er goede ervaringen mee dus ?
11 aug 2007 14:31
ja voor mijn winter banden en velgen 17" gebruik ik ze achter.
heb hier wel eens gelezen over spacers zonder centreer rand en die waren dan moeilijk goed te monteren.
ik denk dat de verschillende porsche specialisten ze wel kunnen leveren
bv
www.renntech-porsche.nl
www.v-zweeden.com
robert
12 aug 2007 8:34
Hahahah ! Ja man helemaal gelijk !
Had ooit op mijn 993 een extra S willen zetten. Maar durf dan alleen niet zo goed bij onze Oosterburen de grens over te gaan
Thanx voor jullie antwoord !
12 aug 2007 8:40
Ik weet nu dat ik met deze opmerking alle linkerschoenen jat uit de Moskee maar voor dagelijks gebruik gaat mijn voorkeur echt uit naar de Boxster.
Heb bijzonder veel plezier gehad met de 993S maar ik reed er te veel mee en het onderhoud werd me te gek ( 15.000 KM in 7 maanden )
Wil wel ooit een mooie 3.2 erbij kopen en daar heel zuinig op zijn. Maar eerste maar weer eens sparen. Vind de Boxster wel veel scherper rijden hoor.
12 aug 2007 11:00
De Boxster rijdt super, daar ga jij je toch niet voor excuseren
. Ik zou max 18 inch velgen, niet verlagen of spacers en geen sportvering. Ik heb wel eens in een Boxster gereden met spacers en verlaagde sportvering. Niet doen, jij komt geen drempel meer fatsoenlijk over....
12 aug 2007 12:10
Valt wel mee hoor. Ik heb de af- fabriek opties sportonderstel en verbreding en kan nog heel redelijk de drempels over. Weet overigens niet of sportonderstel ook betekent dat ie zwaar verlaagd is.
V.w.b.t. de verbreding: ik kan niet anders zeggen dat de wegligging bijzonder strak is, ook op het circuit. Dus ondanks mijn beperkte vergelijkings-ervaring zie ik geen nadelen. Als het echt nadelig op de wegligging zou werken zou het m.i. ook nooit door Porsche worden aangeboden of anders met grote disclaimers.
12 aug 2007 15:05
Michel T schreef:Hahahah ! Ja man helemaal gelijk !
Had ooit op mijn 993 een extra S willen zetten.
De titel van je draadje misschien even corrigeren
Heb zelf toevallig net een
nieuwe S geplakt
12 aug 2007 15:28
achter men "17 duimers(255-40-9j-ET 55) heb ik achteraan spacers van 18mm en ziet er super uit(zie ook album). Volgende week komen dezelfde trouwens ook achter de voorste velgen.
Er bestaat een document welke spacers achter welk type velgen kunnen, maar kan dat hier niet plaatsen....
Verlagen heb ik niet gedaan hoewel ik een verlagingset van H&R (3 a 4cm) overweeg.
13 aug 2007 8:08
Bedankt jullie allemaal voor het advies. Bij de dealer waar ik de Boxster heb gekocht ( Porsche Service Centrum Twente ) staat sinds vorige week een exemplaar die verlaagd is en spacers heeft. Dus misschien dat ik daar een stukkie mee kan karren
13 aug 2007 10:56
Spacers moegn dat efect niet hebben.
Goede degelijke zijn natuurlijk een must.
Onder de racewagen net als onder het werkpaard zitten spacers en beiden rijden niet als een dweil
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.