Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

Onderzijde van Porsche Cayman

19 okt 2007 12:42

Hallo,

De Porsche 944 die ik op schaal aan het maken ben voor Harry loopt zachtjes aan ten einde. Het volgende project wordt een Porsche Cayman S. Om de onderkant op de juiste manier te kunnen schilderen ben ik op zoek naar foto's hiervan.

Heeft iemand een Cayman in bezit of wel eens op de brug en zou hij/zij voor mij daar eens enkele foto's van kunnen maken?

Alvast hartelijk dank.
Arno

19 okt 2007 13:42

even voor je gegoogled, maar kan zo snel geen onderkanten vinden
ook niet bij wrecked exotics :mrgreen:

succes iig met je nieuwe project, wel weer een draadje over aanmaken he :thumleft:

19 okt 2007 14:09

Marco schreef:even voor je gegoogled, maar kan zo snel geen onderkanten vinden
ook niet bij wrecked exotics :mrgreen:

succes iig met je nieuwe project, wel weer een draadje over aanmaken he :thumleft:

Ik had inderdaad ook al een aantal keer gegoogled, zonder resultaat :(

Als het andere project af is (moet toch wel lukken met een paar weken), dan toon ik mijn Cayman en zijn verhaal :P

Clifhanger:
Hij wordt Bassalt Grau met een cacao interieur ;)

21 okt 2007 17:09

mischien heb je hier iets aan het is een boxster 987 maar die heeft nagenoeg de zelfde onderkant.
Afbeelding

21 okt 2007 17:11

ik weet niet hoe ik hem groter krijg, hij staat anders ook in mijn album.

21 okt 2007 18:16

ipv de eigenschappen van de thumbnail te gebruiken moet je de eigenschappen van de foto nemen, dus nadat je er op geklikt hebt in je album

22 okt 2007 11:08

Ik zal hem er even bij plaatsen:
Afbeelding

Dit plaatje is in elk geval al erg welkom. Ik kan hier al wel het een en ander uithalen.

Ondertussen mogen andere mensen zich nog steeds melden :oops:

Arno

20 nov 2007 11:27

Ik haal mijn verzoek nog even 1 keer omhoog. Mocht er nog iemand zijn met Cayman foto's van de onderzijde, dan zou ik die graag willen hebben.

Daarnaast ga ik nog wel een afspraak maken bij Porsche Centrum Zuid om daar wat foto's te komen maken. Dit is tenminste al deels toegezegd ;)

Arno

20 nov 2007 12:27

Dit is in ieder geval het achterste gedeelte:

Afbeelding

Afbeelding

20 nov 2007 15:27

Heel erg bedankt voor die foto's. Die kan ik in elk geval al goed gebruiken.

Arno
Plaats een reactie