27 nov 2007 20:33
28 nov 2007 12:16
28 nov 2007 16:33
28 nov 2007 16:50
28 nov 2007 17:04
28 nov 2007 20:17
28 nov 2007 20:19
Met een eigen smaakjeRS-R schreef:Manthey is KW.
28 nov 2007 21:15
28 nov 2007 22:40
29 nov 2007 0:02
29 nov 2007 8:21
Jeroen914 schreef:Wat moet je in vredes naam met viervoudig verstelbare schokbrekers?
En dan nog op een straat auto...
Of ga je er ook de bijbehorende telemetrie/datalogging bij monteren en een engineer bij huren om de afstellingen te kunnen bepalen
Wat dacht je? die staan bovenaan, dus dat zullen wel de beste zijn
29 nov 2007 11:17
29 nov 2007 11:28
29 nov 2007 11:47
drknauf schreef:Kijk mike met 1 knop..
wat moek zien dan???
29 nov 2007 16:44
Newt schreef:Zoals ik al aangaf "ik overweeg", dat wil zeggen dat ik met harde argumentatie een keuze wil maken tussen de 1K2 en de 4-way.
29 nov 2007 16:49
29 nov 2007 17:06
Jeroen914 schreef:Newt schreef:Zoals ik al aangaf "ik overweeg", dat wil zeggen dat ik met harde argumentatie een keuze wil maken tussen de 1K2 en de 4-way.
En wat voor beargumentatie verwacht je dan?
Je geeft niet eens aan wat je ermee denkt/wilt bereiken of ervan verwacht...
Je zal niet de eerste zijn die dikke dure meervoudig verstelbare dempers koopt en eigenlijk geen idee hebt hoe/wat je eraan moet afstellen en vervolgens een auto hebt die slechter rijdt/stuurt dan met standaard dempers
Goeie investering
Waarom eigenlijk Intrax, en geen JRZ, Moton, Ohlin?
Waarom wil je een 2, 3 of 4voudig verstelbare demper?
Weet je al wat voor veren je eronder wilt? Hoofdveren, hulpveren?
Ook al nagedacht over de uitlijning en andere stabi's?
29 nov 2007 19:05
M a r c schreef:Joh, doe niet zo interessant....
29 nov 2007 20:08
Jeroen914 schreef:Je kan ook eens een "rondje" Uden doen
Daar zitten o.a. AST, Moton en JRZ
29 nov 2007 20:29
M a r c schreef:Ik denk dat Newt ook Mike heet...
29 nov 2007 20:43
Mick schreef:Daar moet je toch zijn voor Intrax
John schreef:...de essentie van een 996 turbo volledig voorbij gaat......door hem zo keihard te maken...