Je kunt de auto gewoon op bokken zettenn maar moet in geval van een airco in de auto aan de aircoslangen denken en bij alle modellen aan de olieleiding aan de rechter voorhoek.
Vanaf modeljaar 1988 zitten er bij de 911 handige krikpunten zodat deze nog eenvoudiger op te krikken zijn.
Stralen is een goede en goedkope manier om de wielophanging te bewerken.
Er zijn twee soorten poedercoat manieren, de ene is steenslaggevoeliger, de ander verkleurt sneller.
Een combinatie van deze twee poedercoat manieren is de sterkste.
Ook kun je ervoor kiezen de ondersteldelen na het stralen te (laten) spuiten met epoxy en matzwarte lak. Het voordeel is dat je de rubbers kunt laten zitten in tegen stelling tot bij het poedercoaten, ook al zeggen sommige bedrijven dat het wel kan.
Matzwarte lak staat origineler, poedercoaten is duurzamer, goedkoper en makkelijker. Het enigste nadeel is dan de laagdikte soms wel erg dik is en je beschadigingen minder eenvoudig bijwerkt. En natuurlijk de rubbers die je moet vernieuwen.