09 maart 2008 13:50
09 maart 2008 13:57
09 maart 2008 13:58
09 maart 2008 15:14
09 maart 2008 15:50
09 maart 2008 16:50
09 maart 2008 18:50
10 maart 2008 12:38
10 maart 2008 22:04
10 maart 2008 22:41
$TEEF schreef: nog allerter zijn op de tweede slinger...
gr
Steef
11 maart 2008 0:31
11 maart 2008 12:53
11 maart 2008 13:03
11 maart 2008 13:07
11 maart 2008 16:28
11 maart 2008 16:51
$TEEF schreef:in de regen zijn de verhoudingen fors anders... iedereen kent wel het verhaal van de "wielrenband" (corsa in dit geval) die in het nat nog steeds per cm2 veel druk heeft versus een bredere band die minder druk heeft en vanwege het water dus nu eerder de grip verliest.....
wel knap dat je hem hield, je moet er vroeg bij zijn en afhankelijk van de snelheid nog allerter zijn op de tweede slinger...
gr
Steef
11 maart 2008 17:39
Speedy356 schreef:maar bij nat wegdek is de kleine rakker -zeker in de bochten- niet bij te houden door de snelle jongen...
11 maart 2008 18:58
Speedy356 schreef:maar bij nat wegdek is de kleine rakker -zeker in de bochten- niet bij te houden door de snelle jongen...
11 maart 2008 21:31
11 maart 2008 21:53
$TEEF schreef:... je moet er vroeg bij zijn en afhankelijk van de snelheid nog allerter zijn op de tweede slinger...
15 maart 2008 0:17
15 maart 2008 18:12
15 maart 2008 19:18
Devils son schreef:Speedy356 schreef:maar bij nat wegdek is de kleine rakker -zeker in de bochten- niet bij te houden door de snelle jongen...
Huh? Sinds wanneer?
15 maart 2008 22:53
16 maart 2008 15:24