09 aug 2008 19:25
09 aug 2008 19:29
09 aug 2008 19:33
09 aug 2008 19:36
09 aug 2008 20:01
09 aug 2008 20:30
09 aug 2008 20:46
09 aug 2008 20:48
09 aug 2008 20:53
Paul van Engelen schreef:
PCCB remt beslist geweldig, en BLIJFT dat doen, onder de extreme omstandigheden waarvoor het bedoeld is, zoals uiteraard circuit
09 aug 2008 20:58
Paul van Engelen schreef:De verkoper van deze P. lijkt niet erg geinformeerd.
PCCB remt beslist geweldig, en BLIJFT dat doen, onder de extreme omstandigheden waarvoor het bedoeld is, zoals uiteraard circuit
Maar onder normale wegomstandigheden heeft het toch wel duidelijke nadelen, o.a. meer lawaai, geen optimaal remeffect wanneer niet 'opgewarmd'.
En een configuratie met stalen schijven functioneert dan SUPER
09 aug 2008 21:16
Paul van Engelen schreef:PCCB remt beslist geweldig, en BLIJFT dat doen, ...
09 aug 2008 21:20
10 aug 2008 10:36
10 aug 2008 10:47
Sjoerd schreef: Deze auto is uit 2003 (ik word als het doorgaat de 4de eigenaar!) de PCCB schijven voor vervangen voor 996 Turbo (stalen) schijven. Zowel ikzelf als de verkoper staan voor een raadsel waarom dit gebeurt is.
Sjoerd schreef:Waarom we beide voor een raadsel staan is dat de vorige eigenaren bekend zijn; deze heren zijn veelvuldig op het circuit te vinden.
11 aug 2008 10:38
Paul van Engelen schreef:Maar op mijn volgende P., een 997, zitten beslist geen gele klauwen
11 aug 2008 10:44
11 aug 2008 12:50
11 aug 2008 13:01
11 aug 2008 13:44
11 aug 2008 13:55
11 aug 2008 18:59
12 aug 2008 17:14
12 aug 2008 17:50
12 aug 2008 21:57
John schreef:Denk trouwens dat op de gebruikte markt een S sneller te verkopen is dan een "normale".....velen prefereren PK's (ondanks ze ze niet echt benutten) boven de remmerij....
13 aug 2008 7:57