Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

bevestiging remblokken.

13 nov 2008 8:43

Ik heb een set remmen rondom gekocht om onder mijn kever te monteren. Nu heb ik er ook nieuwe schijfremmen en blokken bij gekocht maar de bevestigingsset om de blokken te monteren zit er niet bij. Weet iemand of je zo'n set ook ergens kan kopen en waar? Het gaat om de remmen van een 944 type I.

13 nov 2008 9:58

Bevestigingsset ??

Volgens mij het zelfde als de type II - Blokken in de klauw schuiven - Bovenste borgpen er in - Veer onder de bovenste borgpen klemmen en de borgpen aan de onderzijde erin drukken (tikken met een kleine hamer). :lol:

Er vanuit gaande dat alle onderdelen van het juiste type zijn :roll:

Succes

13 nov 2008 11:26

Ik bedoel met bevestigingsset de borgpennen en veren. Kan je die los kopen die heb ik er nl niet bij gekregen :cry:

13 nov 2008 11:56

Anders ff proberen bij Alpo? ff mailen..Onderdeel nr kun je vinden in de pet lijst die je van porsche kunt downloaden..zal ff de link snorren voor je.

http://www.porsche.com/uk/accessoriesan ... catalogue/

Hier kun je die downen..ff type en jaartal selecteren.

13 nov 2008 13:46

Bedankt die heeft ze inderdaad liggen. Het was wel even schrikken :shock: toen ik de prijs hoorde rondom kost het 100 Euro ex BTW en dat voor een paar pennetjes en veertjes maar goed. Er is dus nog hoop :lol:

14 nov 2008 20:40

kevers schreef:Het was wel even schrikken :shock: toen ik de prijs hoorde

Welkom in de wereld die Porsche heet.... :wink:

13 dec 2008 13:00

kevers schreef:Bedankt die heeft ze inderdaad liggen. Het was wel even schrikken :shock: toen ik de prijs hoorde rondom kost het 100 Euro ex BTW en dat voor een paar pennetjes en veertjes maar goed. Er is dus nog hoop :lol:

Bekijk het maar zo: het is je veiligheid die aan die pennetjes en veertjes hangt, dan kun je het ook als een goede investering zien.

13 dec 2008 13:11

kevers schreef: Het was wel even schrikken :shock: toen ik de prijs hoorde rondom kost het 100 Euro ex BTW en dat voor een paar pennetjes en veertjes maar goed. Er is dus nog hoop :lol:

dat verklaart misschien ook waarom je ze er niet bijgekregen hebt.....
Plaats een reactie