Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
15 nov 2008 12:41
Goeiemorgen,
Q: Wat kun je instellen met de "4 wheel drive control switch" , die naast de "Air cooling spoiler" switch zit in een 964 C4
Kun je de auto hiermee meer tractie op de voorwielen geven of meer op de achterwielen ? Zo ja hoeveel procent ?
Volgens mij is het in de standaard / neutraal stand Achter 60% voor 40%
15 nov 2008 13:46
Volgens mij is dat een knop waarmee je het differentieel kunt vastzetten, 31% voor en 69% achter. Met name bedoeld voor meer grip onder slechte weg condities (sneeuw, ijs, e.d.).
15 nov 2008 13:56
bij - ik meen - 20 km/u springt hij vanzelf weer terug in de normale stand.
15 nov 2008 14:27
het is dus ook iets wat je niet zult gebruiken.
Tevens ook niet proberen op de gewone weg en dan bochten willen nemen.
sta je nou vast in de sneeuw of andere onverharde weg dan wel,maar zonder bochten te maken.
robert
15 nov 2008 14:48
Dank voor de snelle reactie heren:
Is helemaal duidelijk. Had stiekem gehoopt dat je de verhouding permanent kunt veranderen naar 80/20 of zelfs 100/0
Thanks again
15 nov 2008 15:20
ja hallo, achterwielaandrijving willen we allemaal wel!
16 nov 2008 12:25
Wel handig met een trekhaak niet
16 nov 2008 15:29
ruud964 schreef:grapje
Wat is het grapje dan?
16 nov 2008 15:44
Zelfs jij wordt er even sprakeloos van
Je weet natuurlijk dat ik gelijk heb. O nee jij hebt ook al jaren een 4 (quatro)
20 nov 2008 16:59
quattro is met dubbel TT. En heeft Porsche mee geholpen te ontwikkelen.
grusse
20 nov 2008 18:50
Ik dacht al, welke soepkip zal hierop reageren. Kwestie van tijd
20 nov 2008 19:51
Hé, ouwe grintvreter
20 nov 2008 23:36
Daar heb jij geen bewijs van Leo
@ Soepkip: Quattttro is niet goed hoor
21 nov 2008 14:53
Daar ben je ook soepikip voor tttoch. Maar een dagje op een natte ondergrond parcour rond rijden met een C4 gaat wel makkelijker dan met een C2. Met een Audi quattro nog makkelijker maar misschien weer iets te.
10 feb 2009 0:28
ruud964 schreef: De 2 eigenaren praten wel veel over sportief weggedrag en uitbreken, maar de meeste laten hun porsche al snel staan als er een druppeltje valt, laat staan dat ze hun 2 durven laten uit te breken
De oude torsie vering 911 rijders vinden die hele 964 zooi maar errug lauw warm. I mean: Servostuur. Servo remmen. Comfy vering. Niet zo erg luid. Beschikbaarheid van winterbanden in elke maat die je wagen neemt. ABS. Electronica. Injectie die geen bijregeling behoeft op 2000m. electrische ramen. Een verwarming met meer dan twee standen?
Honestly
Ts ts ts
Geheel terzijde dat dit nu effe voor de deur staat!
Bert
10 feb 2009 0:40
you mean ze zijn niet zo enthousiast about de 964?
change is good, no change is better....
10 feb 2009 1:42
bert:
foto 2 klaar om de afgrond in te duwen?
robert
10 feb 2009 1:52
Mijn verzekerings makelaar vroeg me om wat foto's te maken, aangezien het toch redelijk ongewoon is een oude UK registered porsche in Swits te vinden in de winter.
Dit kreeg ik als respons op mijn email:
Hi Bert,
Picture 00017 makes my eyes water! A car we insure at the edge of a cliff face and in the snow!!!!!!
Woopsiedaisy
Bert
10 feb 2009 2:00
top foto's hoor,
de eerste foto zo zwart als de voorkant daar is zo is nu de achterkant van mijn auto
gr robert
10 feb 2009 20:35
de eerste foto zo zwart als de voorkant daar is zo is nu de achterkant van mijn auto
Foto's!
Stefan
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.