Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
24 feb 2009 17:38
Iemand ervaring met de “brake service kit” van FVD. Ik heb begrepen dat de blokken van Textar zijn en de schijven van Zimmermann. De prijs is echter veel lager dan dat ik op andere sites tegen kom. Ik dacht dat Zimmermann ook de huis leverancier is van porsche.
24 feb 2009 21:39
Beide merken worden volgens mij door P gebruikt. Kan best zo zijn zoals wel vaker voorkomt dat de prijs bepaald wordt door de doos waarin het geleverd wordt. Zo heb ik het meegemaakt met m'n voorste oliekoeler dat mijn leverancier hem rechtstreeks bij de fabriek af kon nemen waar Porsche ook de delen afneemt. Hierdoor had ik gewoon een originele oliekoeler (met onderdeelnummers erin) voor een kwart van de prijs. En als in dit geval FVD direct bij Zimmermann of Textar afneemt is dat misschien wel zo'n zelfde verhaal.
25 feb 2009 21:47
Ik zie net op de site van Renntech dat Zimmermann een uitstekend alternatief voor origineel is, dus ze zullen dan hoogst waarschijnlijk niet uit dezelfde fabriek komen den ik
.
26 feb 2009 0:09
Altijd gedacht dat Zimmermann huis leverancier van porsche was.