25 feb 2009 10:14
25 feb 2009 10:44
25 feb 2009 10:48
25 feb 2009 10:55
25 feb 2009 11:17
Devils son schreef:Ik zou het doen, aangezien e.e.a. op elkaar is afgesteld...
25 feb 2009 11:41
Peter 993 schreef:Ik vraag me ook af of men naast de veren/dempers dan ook de stabi's vervangt door andere (zwaardere?) exemplaren.
25 feb 2009 11:48
Devils son schreef:Wat anderen doen is niet altijd de beste raadgever.
Devils son schreef:Als ik naar mijzelf kijk: ik heb veren en dempers gedaan (op zich zijn die niet op elkaar afgesteld, maar wist wel dat de combinatie goed werkt) + een veerpootbrug vervangen en een andere diameter stabilisatorstang, maar alleen achteraan en dat met het oog op het verkrijgen van minder onderstuur.
25 feb 2009 22:50
25 feb 2009 23:05
25 feb 2009 23:42
porsche356sc schreef:wat verwacht je er zelf van?
25 feb 2009 23:45
2000 gtv schreef:Maar waarom de 030 set? en bijv. niet H&R's met Bilstein's?
26 feb 2009 2:37
26 feb 2009 20:23
Zo heeft ieder uiteraard zijn voorkeuren. Ik was niet zo te spreken over de m030set.Vooral de uitgaande slag vond ik te weinig gedempt.ik houd er nooit zo van als een auto te ver uit z'n veren komt. Ik vond mijn set(H&R +billy's) zeker ook niet te hard.Hij was veel minder stug dan alleen de eibach veren met standaard dempers die ik eerst eronder hadPeter 993 schreef:2000 gtv schreef:Maar waarom de 030 set? en bijv. niet H&R's met Bilstein's?
Waarom wel? Ik vind de balans nu zeer goed en hou mijn vullingen tijdens het rijden. Stugger is niet altijd beter.