10 maart 2009 17:47
10 maart 2009 18:08
10 maart 2009 19:17
10 maart 2009 20:40
10 maart 2009 21:00
Peter 993 schreef:Origineel zitten de rubber bussen vast aan de draagarm, zo zou het dus moeten zijn. Het rubber moet vervormen, niet draaien tov het metaal.
10 maart 2009 21:03
10 maart 2009 21:09
10 maart 2009 21:10
10 maart 2009 23:17
11 maart 2009 1:40
tvanbroekhoven schreef:Al worden de bussen wél geleverd met een beetje lijm...
11 maart 2009 7:39
11 maart 2009 7:57
11 maart 2009 8:15
11 maart 2009 15:51
912 schreef:Er zijn tegenwoordig 4 mogelijkheden:
1. Origineel Porsche rubber
2. Aftermarket rubber
ad 1. Schijnen beter te zijn dan aftermarket rubber, maar geen ervaring mee.
ad 2. Rubbers zakken in de kortste keren weer in, weinig resultaat
3. Teflon/plastic bussen
ad 3. Harder rijgedrag, kunnen gaan piepen ondanks smering, maar zakken niet in.
4. Elephant Racing Bushes
Waarschijnlijk de beste oplossing vanwege smeernippels. Maar niet helemaal originele look dus en hogere prijsklasse.
11 maart 2009 16:05
11 maart 2009 16:09
11 maart 2009 16:29
Jeroen914 schreef:De vervangingsrubbers (zowel van Porsche als aftermarket) "zakken" niet in, maar slijten uit (dit in tegenstelling tot de originele rubbers die aan de veerplaat vast gevulkaniseerd zijn, die zakken wel in, maar dat duurt een jaar of 10)
Jeroen914 schreef:Neatrix bussen (de bussen waar tvanbroekhoven het over heeft):
Schijnen redelijk te werken, niet te piepen en niet al te snel uit te slijten
11 maart 2009 16:38
912 schreef:Jeroen914 schreef:Neatrix bussen...
Die bedoelde ik dus met "plastic". En die piepen ook.... (zitten nu op mijn Targa....)
11 maart 2009 17:14
11 maart 2009 18:22
11 maart 2009 23:22
11 maart 2009 23:30
11 maart 2009 23:35
11 maart 2009 23:43
11 maart 2009 23:49