Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
19 jun 2009 21:06
Ik ben redelijk tevreden over de wegligging van de 964 cabrio. Toch merk ik dat de carosserie lang niet zo stijf is als die van de coupe. Alhoewel ik de 911 cabrio redelijk torsiestijf vind, zeker t.o.v mijn oude alfa spider, want daar wist de voorkant niet wat de achterkant deed
, voel ik de carroserie werken en snel genomen bochten. Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een veerpootbrug in een cabrio en is dat effect werkelijk te merken?
19 jun 2009 22:23
Ik heb er 1, en ik moest ff wennen aan het sturen.
19 jun 2009 23:49
Gevoelsmatig stuurt het net even wat strakker. Of ik het echter zou merken als mijn Porsche-specialist een keer zou vergeten om 'm weer te monteren betwijfel ik
.
Als je beredeneert hoe een auto tordeert om de lengte-as dan begrijp je ook dat het niet zoveel effect kan hebben.
19 jun 2009 23:56
ik vind het met prettiger sturen dan zonder
20 jun 2009 1:28
Ja, ervaring met veerpootbrug in BMW Z3 2.8 Cabrio. In langere bochten stuurt hij strakker en meer voorspelbaar. Het punt tussen over en onderstuur, grensbereik, is beter in te schatten. Ik vond het wel een goede verbetering en aanrader, mede ook gezien gunstige prijs/toegevoegde waarde verhouding. Eigenlijk verder geen nadelen. Heb nog eens geïnformeerd wat er nou gebeurd als iemand hem in je linker (of rechter) voorkant "parkeert". Of dat dan meer schade oplevert. Kreeg te horen dat de veerpootbrug het meestal zelf wel eerst begeeft voordat schade aan de andere zijde optreed.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.