21 feb 2010 17:56
21 feb 2010 18:02
21 feb 2010 18:04
21 feb 2010 18:06
21 feb 2010 18:10
21 feb 2010 18:14
21 feb 2010 18:18
Om de vervelende bumpsteer die optreedt bij het verlagen van een 993 weg te werken is er een bumpsteer set inclusief de wielnaven van de 993 RS nodig.
Het is zeker geen goedkope oplossing, maar rijden zonder is praktisch onmogelijk
De wielnaven van de RS zijn zonder meer sterker en kosten Euro 475/stuk excl. de BTW
De stuurarmen met verstelbare geneometrie kosten Euro 495 per twee, excl. BTW
21 feb 2010 18:22
21 feb 2010 18:37
YepLaat mij raden; Beek?
21 feb 2010 18:44
WM550spyder schreef:hoe doen al die mensen met hun verlaagde 993tjes dat dan??
21 feb 2010 18:47
WM550spyder schreef:Zou bumpsteer niet juist verminderen op het moment dat je een auto verlaagd, de veerweg voor dus verkort en de auto stijver maakt?
WM550spyder schreef:De verticale beweging wordt dan toch minder en dien ten gevolge de horizontale ook (er van uitgaand dat het wiel nooit exact verticaal staat).
21 feb 2010 19:49
21 feb 2010 21:26
22 feb 2010 3:29
WillemB schreef:...Als ik het goed begrepen heb kan je de rubbers in de wielophanging vervangen door bussen waardoor dit effect vermindert.
22 feb 2010 11:01
Jeroen914 schreef:WillemB schreef:...Als ik het goed begrepen heb kan je de rubbers in de wielophanging vervangen door bussen waardoor dit effect vermindert.
dan heb je het (helaas) niet goed begrepen
WM550spyder schreef:Voor de duidelijkheid; een "deskundige partij" vertelde mij dat de aanschaf van een bumpsteer-setje noodzakelijk was wanneer ik mijn auto zou verlagen.
22 feb 2010 11:09