Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
02 jan 2005 14:50
Is er een site waar alle velgen zijn te zien, waar een 993 origineel mee afgeleverd kan zijn.
Ik ben namelijk op zoek naar een setje velgen zoals op de foto.
Kan iemand mij vertellen of dit origineel is? (SHARK view 21????)
(met dank aan BOCK voor het plaatje)
02 jan 2005 19:08
Soort 1-delige speedlines lijken het wel, gezien de diepe velgrand. Heb ze niet eerder zo gezien.
Kijk eens
hier, hier staan een hoop Porschevelgen. (Tot de Cayenne velgen zijn het Porsche velgen, daarna volgens mij aftermarket (andere merken, staan genoemd) velgen).
Volgens mij waren deze twee de standaard 993 velgen.
02 jan 2005 20:42
horn schreef:Volgens mij waren deze twee de standaard 993 velgen.
Onderste is erg mooi; mooie naafdop ook.
02 jan 2005 20:55
Is ook een erg mooie velg. Op de late 964 modellen overigens was de Cup-II velg ook af fabriek leverbaar; mét goudkleurige naafdop.
02 jan 2005 23:09
Wannahave of got it ?
03 jan 2005 0:03
Cup 2 met Carrera 4 naafdeksels: reeds :wink: (helaas nog geen pics van).
03 jan 2005 0:33
hé geweldig hoe jullie reageren! Ik zie dat er helaas weinig detail te zien is op het plaatje. Hier gaat het volgens mij niet om cup2 velgen zoals standaard geleverd. Het lijken wel de turbo velgen met de "gedeelde" look, maar dan zonder klinken in de buitenste rand. View 23 in het forum-album onder 'velgen' lijken identiek. maar welk merk / type is dat eigenlijk??
03 jan 2005 0:51
wytze schreef:View 23 in het forum-album onder 'velgen' lijken identiek. maar welk merk / type is dat eigenlijk??
Hi Wytze
View 23 betekent dat dat fotootje 23 keer bekeken is. De door jou bedoelde velg heet inmiddels nl. al View 24, maar je bedoelt deze:
Het plaatje staat in de
velgenlijst van Van Zweeden in Middelburg. Klik op de oranje lettertjes en je komt gelijk op de goede plaats.
03 jan 2005 1:03
Nee, zijn ze niet.( spaken te "iel".
Hebben meer de spaken van een RH wiel, maar dat zijn ze ook niet, kunnen misschien de vroegere Keskins zijn, en Mille Miglia had ze ook in het assortiment.
03 jan 2005 1:09
hier een vergroting met meer detail:
Volgens mij heb je wel gelijk Horn.....
En nogmaals dank!
09 jan 2005 0:06
Wytze, de velg die jij bedoelt is de Jara velg.
8½ x 18ET52
9½ x 18ET52.