Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
07 apr 2010 19:21
Ik heb een set velgen 18inch velgen op het oog.10J-18 ET65 en 7.5J-18 ET50 zijn de maten. Als ik de zoek functie gebruik zie ik door de bomen het bos niet meer. Weet iemand ZEKER! dat deze maat zonder problemen op een smalle 993 C2 gaat passen?
Of eventueel welke maat het dan moet zijn?
Alvast dank.
07 apr 2010 19:36
Knaufje, wat wil je of bedoel je
07 apr 2010 19:38
Past 100% zeker!
07 apr 2010 19:43
Ren911 schreef:Knaufje, wat wil je of bedoel je
dit:
viewtopic.php?f=5&t=27228
07 apr 2010 19:46
Aha, dat is het. Snap ook niet hoe dit komt en gebeurt vaker?? heb ik bij mijn vrouw ook wel eens, dan kom ik nog een keertje terug
07 apr 2010 19:47
En bedankt voor de reactie WM 550! hier kan ik iets mee.
Laatst bijgewerkt door
Ren911 op 07 apr 2010 20:10, in totaal 1 keer bewerkt.
07 apr 2010 19:48
wat een bofbips 2x vd prijs van 1
07 apr 2010 19:49
Nogmaals Ja past zeker mits geen 305 banden gemonteert! Zie foto (285 banden en 5 mm spacers)
07 apr 2010 19:50
Hoe haal ik het eerst bericht weg?? 2x is het zelfde bericht is wel wat jammer lijkt me..
07 apr 2010 19:55
Gewoon in het bericht zetten dat alle moderators mietjes zijn
07 apr 2010 20:00
Haha, dan lukt het zeker ja..
Jij had toch zelf ook 18inch velgen gekocht, hoe bevallen ze? zelf heb ik er geen beste ervaringen mee, lage 993 en 18inch (zie foto)was geen rijden hobbels in een bocht en ik lag bijna naast de weg.. ben nieuwsgierig naar jouw ervaringen hiermee.
07 apr 2010 20:13
Ik ben echt onwijs content met mijn onderstel. Hij stuurt nu zoals ik dat wil. Hij is best stug maar niet echt oncomfortabel en ook niet nerveus. De 18 inch liggen er voorlopig nog niet onder en zodra dat moment daar is ga ik het uitproberen. Wanneer het niet bevalt ga ik terug naar 17 inch.
p.s. volgens mij hebben wij het er toen bij PSH over gehad; dan heb ik er weer een gezicht bij.
07 apr 2010 20:16
Mooi ik hoor het graag,en die eerder besproken RSR uitlaat kan ik je echt van harte aanbevelen. Kom eens luisteren!
07 apr 2010 20:17
Ja klopt wij hebben inderdaad even gesproken bij PSH.
08 apr 2010 8:04
Ren911 schreef:Mooi ik hoor het graag,en die eerder besproken RSR uitlaat kan ik je echt van harte aanbevelen. Kom eens luisteren!
Wanneer?
08 apr 2010 8:57
Ren911 schreef:Jij had toch zelf ook 18inch velgen gekocht, hoe bevallen ze? zelf heb ik er geen beste ervaringen mee, lage 993 en 18inch (zie foto)was geen rijden hobbels in een bocht en ik lag bijna naast de weg.
Hoeveel profiel zat er op de banden?
Heb zelf de ervaring in de 2S dat het met nieuwe banden perfect was - veel directer sturen t.o.v. 17"- maar met half versleten banden werd het duidelijk harder. Nooit naast de weg overigens.
In dat opzicht is een 4w ook anders, o.a. zwaarder op de neus (er onder eigenlijk
).
08 apr 2010 18:11
strak schreef:Ren911 schreef:Mooi ik hoor het graag,en die eerder besproken RSR uitlaat kan ik je echt van harte aanbevelen. Kom eens luisteren!
Wanneer?
Zeg het maar!!
08 apr 2010 18:15
Paul II schreef:Ren911 schreef:Jij had toch zelf ook 18inch velgen gekocht, hoe bevallen ze? zelf heb ik er geen beste ervaringen mee, lage 993 en 18inch (zie foto)was geen rijden hobbels in een bocht en ik lag bijna naast de weg.
Hoeveel profiel zat er op de banden?
Heb zelf de ervaring in de 2S dat het met nieuwe banden perfect was - veel directer sturen t.o.v. 17"- maar met half versleten banden werd het duidelijk harder. Nooit naast de weg overigens.
In dat opzicht is een 4w ook anders, o.a. zwaarder op de neus (er onder eigenlijk
).
De banden waren nieuw dus dit kan het probleem niet zijn. ik heb al het een en ander gelezen over BUMPSTEER dit lijkt volgens mij op het probleem wat ik had. Ook weet ik niet welk soort verlagingsset er op zat, volgens de taxateur een af fabriek systeem, daar heb ik dan weer mijn twijfels over.
08 apr 2010 20:25
Ik heb een K&W schroefveerset en mijn auto staat nog eens een stuk lager dan die van jouw op de foto. Mijn wielen staan wel ietsje negatief (camber). Mijn auto is stug maar laat zich heel een voudig over drempels en dergelijke heen sturen en op snelheid neemt hij hobbels ook goed. Dit wil zeggen dat je bij kans op ons fantastische Nederlandse asfalt echt wel eens uit je stoel komt maar de auto maakt geen gevaarlijk sprongen en blijft rechtuit gaan (iets waar ik dus ook bang voor was).
Het bumpsteer verhaal is volgens mij overigens iets waar je pas op de limiet (circuitgebruik) echt wat van gaat merken en dan nog heeft dat niets met springerigheid te maken volgens mij. Wellicht was de veer/demper combinatie niet geweldig, ik weet het uiteraard ook niet maar ik weet wel dat ik heel erg blij ben met de handling van mijn auto nu. Misschien moet ik eens naar jouw uitlaatgeluid komen luisteren en jij mijn weggedrag ervaren.
09 apr 2010 10:32
Dat is een prima idee, kan eventueel zaterdag (gaan we toch ff koffie drinken bij PCH??) ook iets voor u meneer STRAK? kan je ook gelijk ff luisteren.
Hoor het graag.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.