Ok, bij deze.
Omdat er op een T niet standaard stabilisatorstangen zaten, zitten de montage beugels achter niet op de carrosserie. Nu kan je die wel los kopen en dan op je auto lassen, maar Weltmeister maakt hele mooie beugels die je om je torsiebuis klemt en dus niet op de carrosserie zitten.
Adapter kit for 911 (1965-73) w/o factory sway barDeze zitten ook steviger daar de originele beugels nog wel eens losscheurde door de krachten die er op komen.
Op de eerste foto kun je de Weltmeister kit zien ziten. Mooi spul! De stabilisator en droplinks zijn mooi gestraald en gepoedercoat, allemaal nieuwe rubbers en bussen erin. Het probleem was om onderstaande (witte) platic bus op de kogel te krijgen die op de bananenarm zit.
Omdat je niet lekker de ruimte hebt omdat de veerplaten ervoor zitten, kun je niet lekker slaan. En als je hard slaat werkt die bus als een veer en springt hij er half op en half af. Na 1 keer goed hengsten zat 1 kant erop, maar was de plastic bus er voor de helft uitgeknepen. Toen met een spanband er veel spanning op gezet en toen ging het goed.
Voor had ik vorig jaar al gedaan. Echt aan te raden, zeker voor maakt een stabilisator een wereld van verschil in scherpte van de auto. Nu alleen nog even wachten tot alle pekel weer is weggespoeld.