Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
11 nov 2012 18:20
Forumleden,
Ik maakte vandaag een proefrit in een 924 die mijn belangstelling heeft. Wat me opviel is dat wanneer je een van hoeken van de voorbumper naar beneden duwt en hem dan loslaat, je kort een geluidje hoor, het klint als 'tss' en duurt 1 seconde. Het lijkt lucht te zijn. Het geluid zit bij het voorwiel aan de bestuurderskant. Kan het niet beter uitleggen., a-technisch als ik ben... Weet iemand wat dit is en of het kwaad kan? De schokbrekers lijken het goed te doen, geen gedein o.i.d.
Mvg, Harold
Laatst bijgewerkt door
Harold! op 11 nov 2012 22:10, in totaal 1 keer bewerkt.
11 nov 2012 20:14
kan je helaas niet helpen Harold! Al gekeken op het 924forum?
succes
11 nov 2012 20:19
Master Ken schreef:kan je helaas niet helpen Harold! Al gekeken op het 924forum?
succes
Ja, heb mijn vraag daar ook geplaatst. Heb veel zin de Porsche te kopen, maar wil eerst uitgesloten hebben dat het erg kostbaar is.
11 nov 2012 21:32
Klinkt als het geluid wat een schokdemper wel maakt. Op zich niet erg vlgs mij. Check wel goed of de schokdemper niet lek is door naar olielekkage rond de demper te kijken en of ie na het induwen binnen 1 keer weer stil staat.
Verder kan het ook bijna niets anders zijn.
11 nov 2012 22:10
Ticcie schreef:Klinkt als het geluid wat een schokdemper wel maakt. Op zich niet erg vlgs mij. Check wel goed of de schokdemper niet lek is door naar olielekkage rond de demper te kijken en of ie na het induwen binnen 1 keer weer stil staat.
Verder kan het ook bijna niets anders zijn.
Dank voor je bericht. Na het induwen stond ie na 1 (of 1 1/2) keer stil; niet anders dan bij de andere hoeken.
11 nov 2012 22:39
je hoeft niet elke keer de post direct boven de jouwe te quoten. iedereen begrijpt dat je op die post reageert. welkom en veel wijsheid!