Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
16 feb 2013 0:27
Ik wil voor mijn project eens rondvragen wat de mogelijkheden zijn voor de subframes achter..
De originele bussen worden niet los geleverd door Porsche, dus daar kunnen we niks mee.
dan zijn er de vaste bussen , waar ik verschillende leveranciers voor vindt op het
www..
Zijn er hier ervaringen met eender welke varianten voor de subframes...
Zou er iets passen van een andere model of evt ander merk.
ik heb op de us forums ook al wat gekeken maar wellicht met de verkeerde zoektermen..
20 feb 2013 19:00
Geen mensen die ervaringen hebben met de subframe bussen,
Slijten de originele nooit dan??
Ik trek het er nu onder uit en wil het er daarna eigenlijk nooit meer loshalen...
25 feb 2013 15:36
Ik heb de subframe bussen van rennline onder mijn 993, naar volle tevredenheid. Het verwijderen van de oude bussen is een leuk klusje...
25 feb 2013 18:48
Dat zijn de vaste bussen dan..?
Geeft dat niet meer trillingen enz
meer info over je ervaringen graag.. niet alleen voor mij maar de vraag gaat in de toekomst vast meer komen.
inmiddels gevonden dat elephant ook rubberen varianten heeft dan behoud je nog iets comfort ,
de kwaliteit van elephant hoef ik niet aan te twijfelen denk ik
05 maart 2013 12:04
Ik merk weinig van het trillen/lawaai wat je wel een leest op de diverse fora, mijn auto had al een PSS9 onderstel, het zaakje was dus al redelijk stug. Zelf ben ik erg te spreken over de vaste bussen, het voelt allemaal net wat strakker aan en de rubber bussen die uit het frame kwamen waren echt op...
Ik weet niet of jij je 993 ook gaat verlagen, tot zeg RS hoogte, dan ben je ook geholpen met de andere producten van Rennline, met alle standaard stel-armen haal je nl nooit de juiste waarden. Ik zelf heb deze armpjes in fases vervangen, achteraf verkeerde zuiningheid...doe er je voordeel mee
05 maart 2013 18:48
Ik heb alle draag en stabilisatiearmen achteral nieuw liggen , origineel .
ik wil wel wat omlaag maar geen RS hoogtes,( of zijn dat dieptes
)
Maar zoals eerder vermeld alles gaat er onder uit dus dan liever meteen beet pakken..
Ik neig inmiddels zelf erg naar de vervangings set van Elephant.....
ben bang dat met die vaste bussen er teveel trillingen en lawaai komen , ik wil wel de RS motorrubbers monteren....
05 jun 2014 22:12
Ik heb inmiddels veel gezocht
en kom tot de conclusie dat enkel Elephant en FVD standaard vervangers levert,
ik denk dat FVD ook Elephant rubbers zijn..
klopt dit, of zijn er nog meer leveranciers voor nieuwe rubbers
ik ben niet op zoek naar vaste bussen, wil toch nog wat comfort overhouden
en zeer zwaar verlagen gaat ook niet gebeuren..
tikje omlaag is goed genoeg..
iemand met meer info over deze achterste rubbers/ bussen
14 jun 2014 20:00
Na veeel zoeken toch een ander adres gevonden.
Via 914 parts een leverancier ( prekom) gevonden die de bussen heeft, voor een derde van de prijs die elephant er voor vraagt, en dat is nog zonder de invoerrechten.
FVD vraagt er helemaal een belachelijk bedrag voor...