Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
01 mei 2013 16:10
Wellicht al voorbij gekomen.
Wilde zelf kijken of het wat is voor een 964 WTL
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... 8-944.html
01 mei 2013 17:35
Dit is "model Fuchs", dus net zoiets als "styled by Armani (and copied by....)".
Ik weet niet of ik imi velgen van EUR 212.50 per stuk aan zou durven onder een 964. Maar ze zien er wel leuk uit.
01 mei 2013 22:45
Ik ga ze denk ik proberen.
Ik lees alleen maar goede berichten tot nu toe over de kwaliteit.
Het zijn lichte taaie velgen... niet van die zware meuk die al krom is na een knipgaatje...
02 mei 2013 0:09
lindemans schreef:Dit is "model Fuchs", dus net zoiets als "styled by Armani (and copied by....)".
Ik weet niet of ik imi velgen van EUR 212.50 per stuk aan zou durven onder een 964. Maar ze zien er wel leuk uit.
En je had nog wel vertrouwen in 40 jaar oude originele aluminium wielmoeren ... omdat ze origineel zijn?
02 mei 2013 0:25
Foto's zijn (op de oranje na deze lijkt op Fuchs) alle originele Speedster/Sport Classic velgen. 19'' op
een 964 is erg groot, en idd 'model fuchs'
Waarom adverteren met andere foto's???
02 mei 2013 0:49
Edd997 schreef:Foto's zijn (op de oranje na deze lijkt op Fuchs) alle originele Speedster/Sport Classic velgen. 19'' op
een 964 is erg groot, en idd 'model fuchs'
Waarom adverteren met andere foto's???
Hoe zie je dat verschil? De zwarte rand die doorloopt rondom bij de oranje porsche?
02 mei 2013 2:50
Speedster/Sport Classic zijn hoogglans, Fuchs zijn mat zwart en de spaken zijn iets breder.
02 mei 2013 9:56
Dit zijn ze....
Ik kan slecht beoordelen of de velgen de juiste vormen hebben....
Naafkapjes en wielmoeten zitten er bij...
02 mei 2013 11:25
Ik zou het durven
Hieronder zie je het verschil tussen beiden (de server van Pelican ligt wel effe plat blijkbaar dus de foto's van de Fuchs' zijn misschien niet direct zichtbaar).
Sport Classic:
Fuchs:
De -ahum- "propeller" is anders bij de Fuchs', veel wijder en minder smal.
Is ook duidelijk te zien op deze foto van een 997 met geanodiseerde Fuchs' erop...
02 mei 2013 11:28
Ziet er goed uit
06 mei 2013 10:30
Ik heb de velgen afgelopen vrijdag binnen gekregen.
Ziet er op het eerste gezicht prima uit moet ik zeggen.
Dat ze niet zijdeglans zijn boeit mij eerlijk gezegd niet.
Ze voelen ook goed aan qua gewicht, niet van die zware jongens....
Ik zal eens wat plaatjes schieten...
Nu nog even wat bandjes scoren....
07 mei 2013 22:21
Benieuwd naar je rijervaringen met 19 inch onder je 964!
Zien er mooi uit.
08 mei 2013 20:52
kan je wel een foto'tje regelen van een 964 wtl cabrio met 18 inch fuchs eronder
deze zijn helemaal zilver en staan erg mooi onder een donkere kleur porsche
ik hoor 't wel of je intresse hebt
08 mei 2013 20:55
Ik zou zeggen: Plaats hem hier eens..!!
08 mei 2013 22:18
porschenot schreef:kan je wel een foto'tje regelen van een 964 wtl cabrio met 18 inch fuchs eronder
deze zijn helemaal zilver en staan erg mooi onder een donkere kleur porsche
ik hoor 't wel of je intresse hebt
echte fuchs, of "fuchs style" zoals waar dit topic over gaat? ik denk aan 17" fuchs onder mijn 964, maar misschien 18" ook wel the way, ik hoop dat er bij de tunnelchallenge iemand is die ze heeft zodat ik ze in the flesh kan zien
15 mei 2013 22:05
Die linker is wel heel vet..!!
Nog geen bandjes.... lastige maten.... wordt als het goed is Continentals...
15 mei 2013 23:33
Wie oh wie gaat als eerste 18" verrek onder zijn of haar 964 proppen?
Werkelijk nog geen 1 afbeelding gevonden. Alleen van het immitatie-spul.
Vindt dit ook een tekortkoming van de firma Fuchs......
16 mei 2013 9:04
Ik zou zelf toch huiverig zijn om imitatie te gebruiken bij een auto die toch veel kan vragen van het materiaal. Het gaat uiteraard niet op dat het niet slechter hoeft te zijn dan origineel, maar ik krijg bijvoorbeeld toch nog steeds de rillingen bij het filmpje met een imitatie Nardi stuur:
http://www.youtube.com/watch?v=SMxB4RpCDzANu neemt niet iedereen het heel nauw
16 mei 2013 9:53
19 inch is te klein op een 964
bandjes voor 225x30x19 knappe velgen boer die ze eromheen moet vechten
achter wat voor maat moet daar dan op, hebben ze dat vanaf 275 of 265 zo plat
word minimal cm of 10 zakken anders lijkt het wel een paris/dakar waggie
ik ben reuze benieuwd
grtjs knauffff
.
17 mei 2013 18:44
Zitten ze er onder Cloaca? Vandaag gebeld met de man uit de advertentie... Banden zijn 1,5 keer zo duur als de velgen. Zit er wel aan te denken,. Mijn auto heeft dezelfde kleur als de groene hierboven... Vind t heul mooi! Zijn dat ook 19 inch, Horn?
18 mei 2013 14:17
Die onder die groene zijn Fuchs'
Kosten ongeveer 4000 Euro
18 mei 2013 14:21
Burgerking schreef:Zitten ze er onder Cloaca? Vandaag gebeld met de man uit de advertentie... Banden zijn 1,5 keer zo duur als de velgen. Zit er wel aan te denken,. Mijn auto heeft dezelfde kleur als de groene hierboven... Vind t heul mooi!
Nog niet, velgen liggen bij de velgenboer om er banden om te leggen....
Bandjes zijn prijzig en sowieso duurder dan de velgen zelf....
Het hart is zwart..... ik zat er nog over te denken om de nieuwe velgen te ontlakken en ze net als op de foto's van Horn hierboven te maken..... maar eerst even kijken hoe goed ze nu eigenlijk zijn voordat ik er teveel moeite en geld in stop.....