Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
19 aug 2013 21:20
Ik heb de 968 voorzien van M030 klauwen, maar zag na de eerste keer echt remmen zweet bij de slang-klauw aansluiting
.
Eerst dacht ik aan een versleten slang maar even meten en blijkt dat de slangen niet diep genoeg in de klauw komen.
Heeft iemand toevallig de brembo nummers voor het verloopje wat in de klauw hoort of een slang specificatie die diep genoeg is???
19 aug 2013 21:56
Je kunt het beste originele Porsche remslangen monteren die de 968 M030 ook heeft.
19 aug 2013 22:00
Klopt, maar ik mis de verlooppluggen (die zaten niet in de klauw).
Vandaar of slangen met langere draad of het brembo nummer voor de pluggen...
25 aug 2013 14:26
Bij M030 remklauwen moet je ook andere flexibele remleidingen monteren.
De M030 remleidingen zijn namelijk anders en langer dan de remleidingen voor de standaardklauwen. Verder moet er niks gebeuren. Dus ik begrijp niet wat je met verloopstuk bedoeld of langere draad ?
27 aug 2013 9:27
Verloopstuk??
31 aug 2013 17:10
In een eerste 928s4 zit de koppeling haaks op de klauw, zoals vaak ook bij Japanners.
Probleem opgelost door goodridge slangen op maat te maken.
Overigens, de oude en nieuwe klauw hebben de aansluiting op dezelfde plek, ik zou niet weten waarom de slang langer zou zijn?
In elk geval, de 968 remt nu als een gt3. Meerdere keren vanaf 200 remmen en geen krimp geven, daar doe je het voor!
01 sep 2013 10:32
U stelt hier de vraag hoe u de aansluiting van uw M030 klauw moet oplossen op uw standaard 968.
Er wordt u hier gezegd hoe Porsche dit oplost = met een specifieke remleiding voor de M030 klauw.
En nu gaat u de wijsneus uithangen met uw "op maat gemaakte Goodridge remleidingen"
Waarom zou Porsche een andere remleiding voorzien als het geen nut zou hebben ?
01 sep 2013 10:35
Zoals Henk Spaan al vele malen tegen Harry Vermeegen riep:
VRAAG HET ME DAN NIET!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.