29 aug 2014 16:17
29 aug 2014 16:30
29 aug 2014 16:37
29 aug 2014 16:50
29 aug 2014 16:54
29 aug 2014 17:00
29 aug 2014 19:45
BusterG schreef:Is het normaal dat banden schuin slijten?
Zo ja hoe schuin is 'normaal' ?
Alvast bedankt
29 aug 2014 21:43
Franz schreef:Waarschijnlijk is het camber iets te positief afgesteld.
30 aug 2014 19:57
Jeroen914 schreef:Franz schreef:Waarschijnlijk is het camber iets te positief afgesteld.
30 aug 2014 20:02
sarsrich schreef:Yep
Aantal km weet ik niet meer.
30 aug 2014 21:47
skeijmel schreef:Je bedoelt negatief met positief slijt je buitenkant
01 sep 2014 17:50
01 sep 2014 19:48
01 sep 2014 20:26
01 sep 2014 22:05
01 sep 2014 22:13
sarsrich schreef:Nou nee, dat niet.
Ik dacht dat ik er ongeveer 30K mee gereden heb. Precies is moeilijk omdat ik wissel naar winterbanden.
Die 30k word door kenners gezien als héél goed.
Ik zat hier wel aan de binnenkant op het staal
02 sep 2014 20:48
03 sep 2014 1:37
BusterG schreef:Zijn er ervaringen met camber settings welke een gelijkmatigere slijtage opleveren maar niet teveel aan grip inboeten?!
04 sep 2014 23:04
Jeroen914 schreef:BusterG schreef:Zijn er ervaringen met camber settings welke een gelijkmatigere slijtage opleveren maar niet teveel aan grip inboeten?!
Lees nou even wat je typt
Gelijkmatige slijtage = optimale grip
05 sep 2014 0:33
BusterG schreef:waarom denk je dat p's op circuit op grote neg camber staan...voor grip in bochten...
als je met deze settings op straat rijd zijn je banden binnen no time eenzijdig versleten....
Max lifetime op de straat betekent bijna geen neg camber....maar gripvelies in bochten...
05 sep 2014 8:37
05 sep 2014 9:47
Jeroen914 schreef:...dat levert namelijk ook altijd de meeste grip - wat is anders het nut van brede banden...
05 sep 2014 10:36
05 sep 2014 13:58
05 sep 2014 14:53