Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

Wielsloten

13 sep 2014 18:33

Wiel kan me vertellen hoe ik achter de code kom van mijn wielsloten. Ben de dop (sleutel) kwijt van mijn wielsloten, het gaat over een 911 sc by the way... :drive:

Re: Wielsloten

13 sep 2014 19:27

als het origineel porsche is kan je langs de dealer. die hebben alle setjes liggen. als het aftermarket is kan je het vergeten.

13 sep 2014 19:30

Mijn broertje heeft ze uiteindelijk moeten uitboren..... Daar kun je t beste een steenboortje voor gebruiken, maar dan nog was t zonder overdrijven 2 dagen boren....

13 sep 2014 19:34

heb een keer het verhaal gehoord van iemand die er normale bouten op laste en die met een dopsleutel eraf draaide. :idea:

13 sep 2014 20:27

TS had beter even naar een bandenboer kunnen rijden.

Die hebben een soort "loper" setje waarmee je 9 van de 10 slotbouten los krijgt.

13 sep 2014 21:30

Het zijn originele sloten dus ik rij wel even langs de dealer. Bedankt voor de tip!

15 sep 2014 8:09

even langs de dealer
die heeft een koffer waar alle doppen inzitten. en als het oem is. zit hij daar zeker bij

mvg

15 sep 2014 14:14

Goed om te weten dat de dealer of bandenboer kan helpen in deze en een complete set heeft liggen. De vraag die bij mij opkomt is of het nog veel nut heeft die wielsloten. Iemand die ze echt wil hebben zal ook wel zo'n koffer hebben met 9 van de 10 wielslotbouten. :shock: Aan de andere kant iedere vertraging is weer meegenomen.

15 sep 2014 14:42

Waarschijnlijk nemen ze in dezelfde tijd net zo makkelijk de hele auto mee.. :wink:

15 sep 2014 15:38

het gaat om de vertraging. als ze iets echt willen hebben hou je ze niet tegen. Ben ooit vrolijk de bmw de straat uitgereden waarna ik de wielen wat vond klonken. Zaten beide rechterwielen alleen met de wielbout vast. De rest was eruit gedraaid die nacht. Lagen nog wel in de goot... :shock:

15 sep 2014 21:10

Woonde je toen in Deurne? :mrgreen:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/19890 ... maakt.aspx

Het zal je maar gebeuren :bang:

15 sep 2014 21:11

Nope, Amsterdam. Nieuwezijds Kolk. :wink:
Plaats een reactie