Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

Remblokken 968CS

10 apr 2015 9:08

Ik gebruik nu de 'originele/standaard' remblokken op de 968CS, maar heb gemerkt dat deze beetje hard/glazig worden na actief gebruik.
Remschijven zijn geventileerde/geperforeerde Zimmermans. Wie kan mij adviseren welke remblokken te gebruiken die iets meer remactiviteit aankunnen?

Remleidingen/klauwen/remvloeistof en schijven zijn allen al gereviseerd/vernieuwd.
Sta open voor advies en meningen :D

Re: Remblokken 968CS

11 apr 2015 20:11

Ben zelf altijd erg tevreden geweest over Ferodo DS2500.
De DS3000 waren nog beter echter moesten wel warm zijn en de remstof tast de velg aan.
Verder vind ik gegroefde schijven beter dan de geperforeerde, de groeven voorkomen namelijk dat het oppervlak verglaasd door er steeds een minuscuul laagje van af te schrapen.
Wel af en toe de groeven met een schroevendraaier schoon maken anders lopen ze vol.

15 apr 2015 11:47

Hier ligt nog nieuw in de doos Pagid blauw deze gaan eronder als de remklauwen gereviseerd zijn.
Hele goede ervaringen mee met sportief straat gebruik en anders EBC rood of geel is ook wel goed te doen.

15 apr 2015 13:07

Pagid blauw sta ik ook achter.
EBC nooit mee geremd.

11 nov 2015 17:31

Nieuw in NL het merk Galfer uit Spanje.

Probeer het eens , van standaard t/m hele hoge frictie race remblokken schijven ect...

Succes Rens.

11 nov 2015 20:28

En toevallig verkoop jij die op de site van je nickname? :roll:
Plaats een reactie