25 jun 2005 20:16
25 jun 2005 20:32
25 jun 2005 20:39
26 jun 2005 13:11
26 jun 2005 21:54
26 jun 2005 22:06
27 jun 2005 3:33
27 jun 2005 14:41
dirkie schreef:Ik heb er niet echt problemen mee ... behalve bij hoge drempels moet ik wat opletten
27 jun 2005 17:40
EriC4C schreef:dirkie schreef:Ik heb er niet echt problemen mee ... behalve bij hoge drempels moet ik wat opletten
Zelfs niet tijdens de jaarlijks verplichte keuring ..... de vorige keer.
16 aug 2005 19:29
dirkie schreef:Zijn allemaal appart van elkaar verkrijgbaar.
Maar ehh ... zijn je shok's versleten dan je weet, als je wil verlagen hoef je bij een 964 niet noodzakelijk de dempers te vervangen als ze in goede staat zijn. Deze zijn regelbaar in hoogte.
Bedenk dat je met "sport" shok's een vrij harde demping gaat krijgen in vergelijk met de standaard exemplaren.
Wel ff de werken door een goed specialist laten uitvoeren ... is niet zomaar ff wat aan de dempertjes gaan draaien ... moet allemaal wel ff vrij nauwkeurig gebeuren.
Dirk
16 aug 2005 23:23
Langert schreef:dirkie schreef:Zijn allemaal appart van elkaar verkrijgbaar.
Maar ehh ... zijn je shok's versleten dan je weet, als je wil verlagen hoef je bij een 964 niet noodzakelijk de dempers te vervangen als ze in goede staat zijn. Deze zijn regelbaar in hoogte.
Bedenk dat je met "sport" shok's een vrij harde demping gaat krijgen in vergelijk met de standaard exemplaren.
Wel ff de werken door een goed specialist laten uitvoeren ... is niet zomaar ff wat aan de dempertjes gaan draaien ... moet allemaal wel ff vrij nauwkeurig gebeuren.
Dirk
arScokkers van een 964 c4 verstelbaar? in hoogte of hdheid??
17 aug 2005 12:20
17 aug 2005 21:05
17 aug 2005 22:16
19 aug 2005 20:11
Langert schreef:dirkie schreef:Zijn allemaal appart van elkaar verkrijgbaar.
Maar ehh ... zijn je shok's versleten dan je weet, als je wil verlagen hoef je bij een 964 niet noodzakelijk de dempers te vervangen als ze in goede staat zijn. Deze zijn regelbaar in hoogte.
Bedenk dat je met "sport" shok's een vrij harde demping gaat krijgen in vergelijk met de standaard exemplaren.
Wel ff de werken door een goed specialist laten uitvoeren ... is niet zomaar ff wat aan de dempertjes gaan draaien ... moet allemaal wel ff vrij nauwkeurig gebeuren.
Dirk
Scokkers van een 964 c4 verstelbaar? in hoogte of hardheid??
19 aug 2005 22:32
rob964.c4 schreef:ik denk dat wij binnekort nog wel even gaan praten.
maar dat doen we dan wel via de telefoon of op de meeting maar dan moet het voor jou wel leuk blijven en geen werk worden
20 aug 2005 0:57