01 jul 2005 15:26
01 jul 2005 16:11
01 jul 2005 16:14
01 jul 2005 16:22
Bedoeld wordt: montage van de wielen op de auto doe ik zelf.Olaf schreef:Wat bedoel je met montage de banden op de velg of het wiel op de auto
Bedankt voor de tip, dat van die as stond ik niet bij stil!Olaf schreef:Balanceren gebeurt op een as - je naafkapjes moeten er dus uit !
01 jul 2005 18:28
01 jul 2005 20:52
yves schreef:zorg ervoor dat het plaklood aan de binnenkant van de velg zit!
veel properder en geen last nadien met lijmresten.
En nogmaals, laat je niet wijsmaken dat dit niet lukt, dit gaat altijd!!
(desnoods ff de band verdraaien op de velg)
grtz & vl plezier met je fuchskes!
Y.
01 jul 2005 21:03
infinity schreef: ...en zoals Yves schrijft: ALTIJD laten matchen , met een fatsoenlijke balanceermachine (ik prefereer Hofmann) is dit mogelijk.
01 jul 2005 21:09
01 jul 2005 22:02
Nicolò schreef:Heb dan toch eindelijk een set gebruikte Fuchsen aangeschaft; zijn helaas nog niet afgeleverd (want via eBay in Duitsland gekocht).
01 jul 2005 22:27
Rob-964 schreef:Nicolò schreef:Heb dan toch eindelijk een set gebruikte Fuchsen aangeschaft; zijn helaas nog niet afgeleverd (want via eBay in Duitsland gekocht).
Pffff, hè, hè !!
Leek wel een Mauk story te gaan worden!
Rob-964 schreef:Ken iemand met soort gelijke eisen/wensen/angsten en die komt daar al jaren naar volle tevredenheid!
01 jul 2005 22:51
01 jul 2005 23:28
02 jul 2005 10:14
12 okt 2005 10:11
12 okt 2005 10:17
12 okt 2005 10:20
12 okt 2005 10:54
26 okt 2005 19:00
30 okt 2005 0:45
Nicolò schreef:Linksachter bleek een slag in de band te zitten, hetgeen het enorme trillen zou kunnen verklaren.
Dus eerdaags maar eens retour naar de bandenleverancier Reedijk uit Strijen en om een nieuwe achterband vragen.
Want die slag, dat moet een productiefout zijn (of misschien verkeerde opslag?).
Wordt weer vervolgd, maar moet vóór de NPC Nachtrit verholpen zijn!
21 nov 2005 17:28
28 nov 2005 22:31
Anonymous schreef:yves schreef:zorg ervoor dat het plaklood aan de binnenkant van de velg zit!
veel properder en geen last nadien met lijmresten.
En nogmaals, laat je niet wijsmaken dat dit niet lukt, dit gaat altijd!!
(desnoods ff de band verdraaien op de velg)
grtz & vl plezier met je fuchskes!
Y.
Idd. 'blind' laten balanceren is het mooist, 'splitten', dus achter de spaken is nog mooier; er is echter mee lood/zink nodig en zoals Yves schrijft: ALTIJD laten matchen , met een fatsoenlijke balanceermachine (ik prefereer Hofmann) is dit mogelijk.