Moeilijk zo te zeggen ... Wat onrustig is voor de ene is het niet voor de ander. Ikzelf krijg in het stuur heel direct feedback van de weg waarover ik rijd. Bij hoge snelheden wil dat soms wel eens als onrustig overkomen, je voelt precies hoe de auto zich gedraagt. Iets inherent aan de 911.
Onder welke omstandigheden voel je het? Kan je het beschrijven. Welke snelheid? rechtdoor of bochten? Oneffenheden, ....
Is je bandenspanning goed. En de banden zelf? Voor en achter hetzelfde. Afwijkende maten, ...
Soms wil het wel eens beter rijden met nieuw rubber rondom.
Schokbrekers zou natuurlijk een invloed knn hebben. Was bij mij een van de beste upgrades samen met het vervangen van de motorsteunen. Die worden vaak wel eens over het hoofd gezien en kunnen de oorzaak zijn van onbalans in snelle bochten met wat oneffenheden erin.
Bij het verlagen heb je de mogelijkheid de voorkant bv. ietsje extra lager te laten zakken dan achter. Misschien dat dat helpt. Maar als je die richting uit zou willen gaan zou ik gewoon naar een goede specialist gaan die ervaring heeft met het op punt stellen van het onderstel.
Dit draadje bv. al gelezen?
viewtopic.php?f=5&t=38516Edit: Zie dat je al een gelijkaardig draadje hebt lopen.
viewtopic.php?f=5&t=47612Misschien handiger en overzichtelijker om daarop verder te borduren?