Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

911 RSR (Rob)

27 jul 2005 18:34

Hoi, ik ben op dit moment nog bezig de rolkooi in de auto te lassen. Heb al een paar onderdelen en het vordert gestaag. Bedankt voor het meedenken!!
Gr. Rob.
Foto's volgen nog (ik heb meer verstand van auto's dan van computers...)

27 jul 2005 21:21

Staan er al foto's van je RSR op het forum Rob???

Rob RSR foto's

28 jul 2005 9:18

Sorry voor de lompheid, maar hoe zet ik foto's uit mijn afbeeldingen op het forum???[/img]

Re: Rob RSR foto's

28 jul 2005 9:22

Rob RSR schreef:Sorry voor de lompheid, maar hoe zet ik foto's uit mijn afbeeldingen op het forum???[/img]

eerst naar je persoonlijk album exporteren, album staat bovenaan onder de header

of ff zoeken, hier bijvoorbeeld

28 jul 2005 9:54

Rob RSR schreef:Sorry voor de lompheid, maar hoe zet ik foto's uit mijn afbeeldingen op het forum???

"Voordeel van verstand is dat men zich dom kan houden. Het omgekeerde is iets moeilijker."

- Kurt Tucholsky
:wink: :wink: :wink:

28 jul 2005 10:09

ppp 356 schreef:
Rob RSR schreef:Sorry voor de lompheid, maar hoe zet ik foto's uit mijn afbeeldingen op het forum???

"Voordeel van verstand is dat men zich dom kan houden. Het omgekeerde is iets moeilijker."

- Kurt Tucholsky

probeer je nou verstandige praat te verkopen :mrgreen:

28 jul 2005 11:03

gelukkig heeft ie meer verstand van salamie :twisted: :lol: :wink: :wink:

28 jul 2005 22:16

Jij iig. nit :!: :wink:

28 jul 2005 22:19

ppp 356 schreef:"Voordeel van verstand is dat men zich dom kan houden. Het omgekeerde is iets moeilijker."

- Kurt Tucholsky

Iets dat veel personen er helaas niet van weerhoudt om ..... wat wederom een bevestiging is van ..... ;)

28 jul 2005 22:32

ikke weette nixx

28 jul 2005 23:13

Sjonnie schreef:
ppp 356 schreef:

- Kurt Tucholsky

probeer je nou verstandige praat te verkopen :mrgreen:

Verkopen niet, ik denk eerder gratis :lol:

29 jul 2005 1:53

Maar hier is dus je plaatje:

Afbeelding

Zag dat je al een foto in je album had gezet. Als je op die foto klikt en vervolgens rechter muisknop -> eigenschappen, dan krijg je de link te zien van je plaatje. Deze plaats je tussen [img]link%20plaatje[/img] en hij is zichtbaar in je post.

Ziet er goed uit trouwens. Wat ben je er allemaal mee aan het doen als ik vragen mag?
Plaats een reactie