Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

Velgen laten herspuiten

06 sep 2018 20:51

Hallo Iedereen,

Ik wil de wintervelgen van mijn Macan laten herspuiten of coaten voor de komende winterperiode. De velgen zijn niet veel beschadigd maar er is wat oxidatie aan het ventiel. Wat is jullie mening? Laten herspuiten of poedercoaten?

Iemand een goed adres om dit te laten doen ?
Afstand is geen probleem om dit te laten uitvoeren, ik zoek vooral een bedrijf die dit werk serieus neemt (vooral gezien de prijs van de velgen :mrgreen: )

Alvast bedankt :cheers: !

Greetz,

Plumber

Re: Velgen laten herspuiten

06 sep 2018 21:28

Bel even met de heren van Detail Koning in Hoofddorp, hebben mijn velgen ook geheel gespoten en daarna in de coating gezet (nooit meer remstof die erin bijt).
Aanrader. Als je hun gegevens wilt, pb me even

06 sep 2018 21:36

+1 detail koning
Nu al 2e auto daar geparkeerd

06 sep 2018 23:27

Als afstand toch geen probleem is, Raats motorsport in Wuustwezel (Belgie) :mrgreen:

07 sep 2018 9:43

Zeker even contact zoeken met de heren van Detail Koning. De velgen van mijn 964 staan ook in de coating en zijn heel makkelijk schoon te maken (omdat ze eigenlijk niet vies worden).
Onderstaande foto's zijn van een andere 964 waarvan de velgen ook gedaan zijn bij Detail Koning.
pp964c2 schreef:afgelopen vrijdag de 964 gebracht en gisteravond weer opgehaald. in 1 woord WOW!! wat een verschil, velgens als nieuw. vanwege porscheforum zijn gratis de remklauwen, veren, binnenschermen en eindstuk uitlaat gedaan :D en als kers op de taart is de auto gewassen en licht in de wax gezet.
de mannen van detailkoning hebben ook voor elk detail :mrgreen: en zijn erg professioneel, klantvriendelijk en zeer behulpzaam. een echte aanrader wat mij betreft. hieronder het bewijs.
737647376573766737677376873769

ik denk dat de fotos voor zichzelf spreken :cheers:

gr pp964c2
Plaats een reactie