19 aug 2005 15:02
19 aug 2005 15:07
19 aug 2005 15:08
Chris_fst schreef:Zijn dus de middelste 5 bouten die ik wil vervangen.
19 aug 2005 15:25
Chris_fst schreef:Is dat met anti-diefstal?
Chris
19 aug 2005 15:30
De Geus schreef:De middelste 5 bouten verklaar u nader zou ik zeggen,ze zitten rondom de as alle 5 maar welke is de middelste,
Vraag van de dag volgens mij
19 aug 2005 15:57
19 aug 2005 15:59
Bel gewoon even naar een Porschespecialist bij jullie in de buurt, die kunnen je het zo vertellen en sturen ze waarschijnlijk nog voor je op ook.Chris_fst schreef:Hallo
Mijn vader heeft een Porsche Boxster gekocht maar zijn velgbouten zijn roestig; nu zou ik die willen vervangen als verrassing maar kan er iemand mij zeggen welke ik moet nemen.
Zijn dus de middelste 5 bouten die ik wil vervangen.
En hoeveel die kosten?
Is dat met anti-diefstal?
Vriendelijke groeten
Chris
19 aug 2005 19:56
Chris_fst schreef:Hallo
Mijn vader heeft een Porsche Boxster gekocht maar zijn velgbouten zijn roestig
Chris
19 aug 2005 22:40
Nicolò schreef:Dat snap ik niet, want velgbouten (of waren het misschien toch velgmoeren?) zijn volgens mij van lichtmetaal en dat roest niet. Hooguit gaat de zwating eraf?
19 aug 2005 22:52
Erwin schreef:Nicolò schreef:Dat snap ik niet, want velgbouten (of waren het misschien toch velgmoeren?) zijn volgens mij van lichtmetaal en dat roest niet. Hooguit gaat de zwarting eraf?
De wielbouten zijn van verzinkt ijzer en roesten vaak na een paar jaar.
Een complete set kost Eur 129,- inclusief slotbouten en 16 stuks zonder slotbouten kosten Eur 75.-
19 aug 2005 23:59
Nicolò schreef:Dan zijn dat andere dingen dan waar ik het over heb, want die wegen niks en moeten dus van aluminium o.i.d. zijn:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7974511383&ssPageName=ADME:B:EOAB:NL:6
23 aug 2005 19:58
Nicolò schreef:Renntech schreef:Nicolò schreef:Dat snap ik niet, want velgbouten (of waren het misschien toch velgmoeren?) zijn volgens mij van lichtmetaal en dat roest niet. Hooguit gaat de zwarting eraf?
De wielbouten zijn van verzinkt ijzer en roesten vaak na een paar jaar.
Een complete set kost Eur 129,- inclusief slotbouten en 16 stuks zonder slotbouten kosten Eur 75.-
Dan zijn dat andere dingen dan waar ik het over heb, want die wegen niks en moeten dus van aluminium o.i.d. zijn:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7974511383&ssPageName=ADME:B:EOAB:NL:6
23 aug 2005 20:31
Denniz C2 schreef:Nicolò schreef:Renntech schreef:Nicolò schreef:Dat snap ik niet, want velgbouten (of waren het misschien toch velgmoeren?) zijn volgens mij van lichtmetaal en dat roest niet. Hooguit gaat de zwarting eraf?
De wielbouten zijn van verzinkt ijzer en roesten vaak na een paar jaar.
Een complete set kost Eur 129,- inclusief slotbouten en 16 stuks zonder slotbouten kosten Eur 75.-
Dan zijn dat andere dingen dan waar ik het over heb, want die wegen niks en moeten dus van aluminium o.i.d. zijn:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7974511383&ssPageName=ADME:B:EOAB:NL:6
Die lichte bouten vind ik persoonlijk niks, je moet er constant op letten dat als bv. je bandenboer oid je wiel eraf gaat halen dat ze dat NIET met een luchtslang doen, draaien ze zo aan gort...en dan.....
23 aug 2005 21:02
Nicolò schreef:En wat blijft er dan van die Fuchsen over als de stalen moeren wel met een luchttol (mogen) worden los/vastgedraaid
11 okt 2005 0:24