02 nov 2005 22:24
02 nov 2005 22:28
02 nov 2005 22:31
02 nov 2005 23:04
02 nov 2005 23:38
02 nov 2005 23:49
Rob Herfst schreef:Je "verlies" nemen en weer lekker veilig op pad!
Banden zijn nog steeds je enige contact met het wegdek, dus zeker bij zo'n auto niet bezuinigen!
My 996 cents
02 nov 2005 23:53
02 nov 2005 23:57
03 nov 2005 0:02
spike-993 schreef:is het dan zo gevaarlijk om met een "geplakte" band rond te rijden ?
03 nov 2005 8:45
03 nov 2005 10:33
Rob Herfst schreef:Porsche Centrum raadt het dus blijkbaar wel af.......en doet het zelfs niet!
Rob Herfst schreef:Ik ben geen bandenspecialist.
Rob Herfst schreef:Banden zijn nog steeds je enige contact met het wegdek, dus zeker bij zo'n auto niet bezuinigen!
03 nov 2005 10:58
03 nov 2005 14:29
03 nov 2005 16:25
EriC4C schreef:Dat is wel de plaats waar ze er verstand van hebben, dus zou ik mezelf eerst eens bij een gerenommeerd bedrijf laten adviseren.
03 nov 2005 17:40
03 nov 2005 18:41
03 nov 2005 20:06
John4S schreef:EriC4C schreef:Dat is wel de plaats waar ze er verstand van hebben, dus zou ik mezelf eerst eens bij een gerenommeerd bedrijf laten adviseren.
En dat heb ik nou toevalig gedaan vorige week, niet dat het nodig was, maar toch.
De nieuwe reparaties (vulcaniseren ofso) zijn super methodes, die kunnen makkelijk alle belastingen aan.
Laat hem maar is ff 10 x zo hard oppompen (weet je hoeveel bar ze erin pompen om hem te zetten ??), wedden dat de prop er nog in zit, en de band elders klapt.
Echter het is idd. het risico dat Porsche centra niet wil nemen, en uitaard de verdiensten zijn ook lekkerder.
03 nov 2005 22:17
EriC4C schreef:Iedereen moet vooral kiezen voor de optie waarbij hij/zij zich het lekkerste voelt (subjectief) , maar doe dat dan wel bewust o.b.v. de juiste informatie/argumenten.
03 nov 2005 22:26
03 nov 2005 22:32
Paul van Engelen schreef:B. een reparatie van binnen uit. Nadeel: het duurt langer, wiel moet gebalanceerd, dus maakt het duurder. Voordeel: band is van binnen te controleren op schade en indien mogelijk vervolgens te repareren door een dunne steel van een reparatie 'klep' in het gat te steken en de 'schotel' vast te lijmen(vulcaniseren) aan de binnenzijde. Deze reparatie kan er dus onmogelijk uitkomen.
03 nov 2005 22:36
03 nov 2005 22:40
03 nov 2005 23:06
911-lover schreef:Nooit problemen mee gehad , ook niet op hogere snelheden.
03 nov 2005 23:07
04 nov 2005 23:28