Auteur |
Bericht |
Rescue911
|
verlagen van 944 torsie achter
Wie kan/wil mij helpen met het volgende:
Wil graag mijn 944 verlagen en nu is vóór geen probleem, gewoon een kwestie van andere spiraaltjes monteren, maar achter, hoe gaat dit
Wie zou mij kunnen vertellen hoeveel werk het is en wat ik dan allemaal moet demonteren enz.
Ik zou super geholpen zijn!
|
26 jul 2005 22:06 |
|
|
martijn
|
je kunt een 944 +/- 1.5/3 cm verlagen met de schetsplaten
http://www.tech-session.com/kb/index.ph ... &id=62&c=4
Wil je nog lager dan zou je je torsie staven opnieuw moeten stelllen.
|
27 jul 2005 18:38 |
|
|
Rescue911
|
Hier heb ik wat aan! mijn dank is groot martijn. Ga morgen gelijk beginnen.
|
27 jul 2005 23:38 |
|
|
Anonymous
|
Laat je automobiel wel opnieuw uitlijnen want door het verlagen veranderen de wielstanden.
|
28 jul 2005 19:57 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Rescue911 net als bij je 964 ook laten uitlijnen en uitwegen ....
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
07 aug 2005 19:57 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
En vergeet vooral niet je bodemplaat goed te beschermen....kans op beschadigingen wordt een ietsiepietsie groter....
|
07 aug 2005 20:16 |
|
|
Rescue911
|
Zekr met al die drempels in nederland! Maar ik ga er alleen mee op het circuit rijden waarschijnlijk dus daar heb ik dan geen last van.
Zie foto in mijn persoonlijk album!
|
07 aug 2005 21:11 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
07 aug 2005 21:16 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Brute kar hoor!!!
|
07 aug 2005 22:33 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
stoere auto en mooie wielen
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
07 aug 2005 22:46 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
gave kar
mooie kleur
_________________________________________ Got coffee?
|
07 aug 2005 22:57 |
|
|
Rescue911
|
Ja, is zeker een dik ding! Jammer dat het niet de mijne is, maar.......ben 'm wel 968 uit aan het voeren dus zo wordtie wel! Kont en skirts zitten er al op, voorkant wordt iets moeilijker, maar ik kijk wel. Probeer wat fotootjes in mijn album te plaatsen maar deze moet ik nog even verkleinen.
|
07 aug 2005 23:01 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Leuk projectje...houd ons op de hoogte!!
|
07 aug 2005 23:06 |
|
|
Rescue911
|
Zekerrrrrrrrrs
|
07 aug 2005 23:12 |
|
|
martijn
|
heb je een N/A of een turbo. Ga je een orginele voorkant van een 968 monetren of die van DPmotorsport.
Is het geukt met verlagen. Die van mij is ook erg laag en, zolang je een beetje voorzichtig bent valt het met die dempels nog wel mee.
Die van mij is aan de achterkant zoon 6/7 cm gezakt
|
08 aug 2005 16:48 |
|
|
Rescue911
|
Ja is gelukt! ben net pas klaar, was er vandaag pas aan begonnen, heb je zoals je je getipt had, de schertsplaten verzet, ziet er super uit. Probeer wel fotootje te plaatsen. V.w.b. die bumper, die wil ik gaan halen bij van zweeden of bij Albert, maar alstie bij DP(?) goedkoper is dan neem ik die! Waar zit dat en heb je eventueel een telefoonnummer?
|
08 aug 2005 20:01 |
|
|
Karrera
Niederlande
|
Olaf,
Heb jij toevallig achteraf Clubsport stabilisatoren op deze fraaie bolide gemonteerd? Gewoon nieuwsgierig.. :)
Brian
|
11 okt 2005 0:09 |
|
|
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Tip voor de volgende die het gaat doen: zorg dat de staaf blijft zitten en alleen de plaat loskomt. Anders verdraait de staaf ook een stukje en ben je iets verder van huis.
Tanding binnen- en buitenkant verschilt ook nog ns.
|
11 okt 2005 20:28 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Olaf
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 okt 2005 20:40 |
|
|