geachte porsche eigenaars , mag ik jullie even een vraag stellen ?
mijn vraag is de volgende , is het mogelijk dat er zich maar 1 nippel bevindt voor het ontluchten van de remmen achteraan bij mijn porsche 924 uit 1979 ? ( in belgie noemen we dit tambours ) want niemand kan mij het juiste antwoord geven . der zijn er die zeggen dat op een porsche 924 uit 1979 er maar 1 nippel zit en bij de anderen hoor ik dat er namelijk 2 nippels moeten zijn .
wie lost mijn vraag op ? alvast bedankt voor jullie antwoord
M.V.G Marnic
24 feb 2006 2:10
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
heb ik niet eerder gezien dat er twee nippels op zitten
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
24 feb 2006 8:42
thijzer
1978-er 928
Hulsberg (L)
Per klauw/trommel een nippel toch?
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
24 feb 2006 10:01
marnic
thijzer schreef:
Per klauw/trommel een nippel toch?
bij mij is er enkel eentje te vinden achteraan . ik versta ook niet hoe dit komt maar er staat er maar 1tje .
Bedoel je eentje aan 1 kant? want dan zal de andere gebroken zijn...
Of bedoel je per kant eentje?? dat is normaal.
24 feb 2006 13:19
marnic
924carreragt schreef:
Bedoel je eentje aan 1 kant? want dan zal de andere gebroken zijn...
Of bedoel je per kant eentje?? dat is normaal.
ik bedoel dat er maar eentje is op de achter as , normaal zijn der 2 per as bij mij dus maar eentje , dus 1 nippel voor beide kanten op de rechtse kant is er 1 op de linker kant geen .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum