Auteur |
Bericht |
tvanbroekhoven
911 SC '82Antwerpen, Belgie
|
Installatie veerpootbrug (strut tower brace) op 911 SC
Binnenkort ga ik een poging doen een veerpootbrug te plaatsen in 911'je.
Volgens mij is het al bij al geen moeilijke installatie, doch zit k nog met 1 vraagje: moet de wagen opgekrikt worden voor het plaatsen zodat er na het neerlaten al een zekere spanning op de brug staat?
|
13 mei 2008 13:14 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
nee dat hoeft niet.je schroeft de poot er gewoon op en je draait hem dan vast de draad in de brug is zo dat je hem op spanning kan draaien.dan de borg moeren vast en klaar.
vorige wee heb ik er ook een op gezet van carbon staat best mooi.
ik moest wel ook in de bekleding een sneetje maken.
gr anton
|
13 mei 2008 13:26 |
|
|
tvanbroekhoven
911 SC '82Antwerpen, Belgie
|
hey Anton
Ok, bedankt !
Ik heb trouwens de deze besteld: http://www.rennline.com/images/SB80.XX-2.jpg
|
13 mei 2008 13:31 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
ziet er goed uit.
gr anton964
|
13 mei 2008 13:35 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Bij 'n 964 kan de strut-brace onder de bekleding
|
13 mei 2008 16:13 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Is de upgrade uitsluitend voor de "looks" of merk je ook nog iets tijdens het rijden?
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
13 mei 2008 16:23 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Een goede strutbar/domstrebe zet je er niet op voor de looks
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
13 mei 2008 20:51 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
ik merk het bij flink insturen zeker verschil.ik weet niet hoe het voor een coupe is.maar ik vond het op de targa zeker merkbaar.hij stuurd zeker strakker door de bocht.
gr anton964
|
13 mei 2008 23:24 |
|
|
tvanbroekhoven
911 SC '82Antwerpen, Belgie
|
Als het zover is zal ik het effect op een coupé wel even mededelen
|
14 mei 2008 8:38 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ook in een cabrio is het verschil merkbaar, maar je moet het effect ervan ook niet overdrijven. De 911 stuurt gevoelsmatig inderdaad net iets strakker.
Ik heb overigens deze.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
14 mei 2008 19:24 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Hé, die lijkt idd ook op die van mij! (foto staat in mijn album, ben niet zo'n ster in fotoos plaatsen)
Ik kan het zelfs heel goed merken als ik mijn windschot in mijn auto plaats! Is een stalen exemplaar wat vastgeschroefd wordt, wordt de koets meteen strakker van!
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
15 mei 2008 0:07 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Lees hier toch wel positieve verhalen, ben er altijd van uitgegaan dat dit spul voor het circuit was bedoeld. Toch maar eens uitproberen, bij een targa is elke vorm van versteviging welkom
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
15 mei 2008 0:57 |
|
|
Bonder
911 3,2 CarreraAlphen aan den Rijn
|
Diggler, misschien heb ik wat voor je, ik heb er een tijdje geleden een gekocht, maar helaas een voor een 964 meegekregen. Dat gaat dus niet passen op een 3,2
_________________________________________ Carrera 3,2 The original!
|
18 mei 2008 11:24 |
|
|