Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:44

Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Banden keuze Boxster 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
boxerstef schreef:
prijsopgaaf was niet mis :( 925 eurootjes,losse rubbers zijn niet te krijgen de hele arm word vervangen..........

Renntech levert (en monteert) ruildraagarmen met nieuwe rubbers voor een 964 :idea: , dus wellicht ook voor een Boxster :uh:.

23 mei 2008 22:51
Profiel
PorscheForum Rookie
boxster S
Bericht 
EriC4C schreef:
boxerstef schreef:
schokbrekers misschien? HELP. :( :(

Misschien ;), maar uiteraard erg moeilijk te beoordelen vanachter het toetsenbord dus ..... :idea: :wink:
thankss voor de tip , ga zeker eens langs ... :D

23 mei 2008 22:56
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Hé Sid,ik ga je niks over banden vertellen,maar kun je aub die avatar van je veranderen! :pukel:

23 mei 2008 23:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Boxster
Bericht 
arenarood schreef:
Hé Sid,ik ga je niks over banden vertellen,maar kun je aub die avatar van je veranderen! :pukel:

Jazeker! :wink:
Zo beter?

Bedankt voor de tips allemaal!
Heb er inmiddels nog 5K bij opgedrukt, gaat best goed...tot het gaat regenen :shock:
Nu is de koek echt op met de Pirelli's.

Als ik mijn keuze heb gemaakt en laten monteren zal ik er nog even op terug komen.

Cheers!

27 mei 2008 15:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Minimale verbetering :bang:

27 mei 2008 15:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Boxster
Bericht 
He he he!

27 mei 2008 15:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster
Bericht Nieuw zwart goud
He he eindelijk heb ik een keuze (laten) maken.
Auto naar Motron gebracht voor 80k beurt, en verteld te weten dat ik nieuwe achterbandjes moet hebben. En ook dat ik daarvoor naar de bandenboer wil gaan :roll:
Kreeg toch een telefoontje over de banden, en dat het niet veel duurder was om het gelijk te doen en ook dat zij een mooi bandenapparaat hebben van veel pecunia waarmee de velgjes niet beschadigen etc...
Ik moet zeggen ik was direct om...had toch al weinig zin om ook weer na de beurt naar de bandenboer te moeten en ik had hier al iets goeds gelezen over de bridgestone potenza's dus hoppekee eronder die dingen.

Vandaag top down over de dijk effe getest hoe het plakt.
Werd ingehaald door een trosje in leder gehulde mannen (vriendin in spijkerbroek achterop :( ..detail) op supersport motoren.
Gas ingetrapt en aangehaakt :twisted: , rechte stukken..kansloos echter de bochten zat ik ze weer in de open uitlaat te kijken en heb me vastgebeten tot de dijk op was...heerlijk!

Met die potenza's zit het wel goed denk ik, geen "oeps"moment gehad.
De slijtage ga ik meemaken...hoor het wel bij de 100k beurt.

31 aug 2008 17:32
Profiel
Bericht 
en wat was je nu kwijt voor die 2 achtersloffen? .... overigens met bochtenwerk moet je met een box toch de motor wel de baas blijven hoor! 8)

31 aug 2008 18:53
PorscheForum Rakker
Boxster
Bericht 
Ja ging ook goed hoor!
Maar met die tussensprints van die motoren heeft het geen zin om op een smalle dijk in te halen in de bochten om vervolgens weer met uit accelereren opnieuw stuivertje te wisselen..

Het moet wel leuk blijven, t'ging wel hard...thuis ben ik dan altijd nog wat bang of ik nog bepaalde post krijg :zwbl:

Oh en de bandjes 195,- ex btw pst.

31 aug 2008 19:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
15 dkm's??? Met de aflevering 3 jaar geleden zijn er vier nieuwe banden omgegaan. Nu + 45 dkm's zijn de Michelins achter bijna aan vervanging toe. Voorzijde kunnrn nogzeker twee/drie jaar. Het zal wel aan mijn rijstijl liggen..... :roll:
Oh ja voor mij niets anders dan Michelin.

31 aug 2008 21:41
Profiel
Bericht 
ik haalde met conti's niet meer dan max 18k Nu met t witte blaaspopmanneke heb ik zeker meer schik achter 30k en voor 38k

moet wel zeggen dat knaufel mn laatste restje snel heeft afgegumd in de eifel, rij zelf als een watjeh 8)

01 sep 2008 1:56
PorscheForum Rakker
Porsche design waterkoker en stofzuiger
Drenthe
Bericht 
Moet eerlijk zeggen.. had eerst de orginele af fabriek conti,s. recentelijk overgestapt naar michelins. vind ze iets minder afrolgeluid maken en ze zijn naar mijn idee ook iets minder hard. en dat terwijl ik van een 265 naar een 285 bandenmaat ben gegaan.

07 okt 2008 23:27
Profiel Facebook 
Bericht 
Heb joe een witte Edition 2 dennis? Heeelemaal dik .... msichien keer mooie black & white shoot maken! 8) :wink:

07 okt 2008 23:36
Antwoord op onderwerp   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2