Auteur |
Bericht |
Graaf
NB
|
waarom niet ? Maar of het geeft wat jij wil is een andere vraag...ik zou Gert eens bellen hij heeft 100 verschillende mogelijkheden uitgeprobeerd
|
28 apr 2008 19:32 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
_________________________________________ hgttg
|
28 apr 2008 19:39 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Waar staat dan dat er extra draad op zit?
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
28 apr 2008 23:49 |
|
|
Graaf
NB
|
Uiteindelijk gekozen voor de special hd Bilsteins van Carnewal met de M030 veren.
Woensdag de auto opgehaald bij Carnewal en gisteren even goed uit kunnen proberen naar Dinslaken. Ik kan alleen maar zeggen dat de auto nog nooit zo goed heeft aangevoeld : stug maar niet keihard en de wegligging op hoge snelheden is ongeloofelijk verbeterd, dit is de beste investering in mijn auto tot nu toe (en het beste advies wat ik tot nu toe heb gehad)
|
02 mei 2008 10:39 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Wij dachten al, toen we achter jou reden ; "wat dribbelt dat ding op en neer zeg... "... (wel een lekker geluid met die Fabs zeg...mss een nóg betere investering geweest )
|
02 mei 2008 12:15 |
|
|
Graaf
NB
|
haha ja vooruit dribbelen zeker
klinkt wel mooi ja maar in die file het terrein af bedacht ik dat ze misschien toch te koop komen....
|
02 mei 2008 12:25 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ben wel benieuwd naar de reden waarom met de M030 veren?
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
02 mei 2008 23:25 |
|
|
Graaf
NB
|
twee redenen :
- was simpelweg op zoek naar een iets stuggere set up
- wil mijn originele set compleet houden met de bijbehorende veren
|
03 mei 2008 7:42 |
|
|
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
Wat is het verschil tussen M033 en M030 veren? Alleen de stugheid?
|
07 mei 2008 23:11 |
|
|
gcar
Belgie
|
M033 veren zijn lineair en de veerkracht vergelijkbaar met de standaard veren.
M030 veren zijn progressief en zijn sportiever.
Beide veren verlagen dezelfde hoeveelheid.
|
09 mei 2008 16:05 |
|
|
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
Ik heb de PSS10 van Bilstein besteld en ze worden dit weekend gemonteerd!!
Maandag hoop ik te kunnen rijden, ben benieuwd.
|
13 sep 2008 20:58 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
goede keuze!
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
14 sep 2008 9:38 |
|
|
roadster
993 C2, 968 CS Racer, Boxster S, Ducati 748 SPS, BMW 330D Cabrio.Heidelberg - Duitsland
|
Ben benieuwd maar zal best goed zijn, laat even weten als je gaat testen
|
14 sep 2008 11:15 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
zag hem vandaag op de parking staan. Ziet er goed uit, vlgs mij ligt ie iets lager dan voorheen. Hij was voor de verandering ook eens gewassen..
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
15 sep 2008 21:12 |
|
|
P-911
964 C2
|
En dan ff iets meer pica's dan 2 sleutels in je album
|
15 sep 2008 21:39 |
|
|
saya
Snoopy 3.8Madurodam
|
Heb sinds een maand of 2 via Carnewal rondom Bilsteins laten monteren, ze rijdt nu eindelijk zoals het hoort, gewoon een compleet andere auto.
Ik heb wel de originele veren gehouden, geen last meer van drempels en rijdt als op rails.
De originele Monroes zijn olie gevuld de Bilsteins zijn gas gevuld en dat reageert gewoon sneller.
_________________________________________ het genie wees naar de maan en de zot keek naar zijn vinger........
|
17 sep 2008 17:31 |
|
|
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
Mensen, wat een verschil. Dat helpt, zo'n set.
Hij veert veel soepeler. Afgeleverd op stand 5 (halverwege). Het zal voor een groot deel liggen aan de nieuwigheid lijkt me. Ik denk dat bij mijn oude schokbrekers de rubbers wat plakten, gering inveren gaat nu heel geleidelijk. Bovendien is de geringe deining in lange, snelle bochten eruit.
Ik heb ze net eens op stand 10 gezet (kan zonder de wielen af te nemen), morgen proberen ; wordt vervolgd.
|
19 sep 2008 21:46 |
|
|
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
Hele weekend op stand 10 gereden. op de meeste wegen gaat dit goed en blijft alles soepel veren. De auto volgt de wagen zodanig het wegdek dat bij golven van ong 0.5m lang in de stad en 1.5m op de autobaan (Belgie!) de zit wat onaangenamer wordt. Het wordt niet schokkerig, maar je voelt gewoon meer waarop je rijdt, hetgeen denk ik wel de bedoeling is.
Afstellen gaat heel makkelijk, 5 min. rondom. Ik weet niet hoe dat na 30 KKM is.
Ik begrijp van Carnewal dat hij een aanbieding heeft 750 € ex voor een set niet verstelbare, 1000 € ex incl montage (kan de auto wel mee verlaagd worden). De PSS10 is zo'n 1000 € duurder.
Als je schokbrekers wat ouder worden: zeker doen.
|
24 sep 2008 7:16 |
|
|