Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:51



Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ervaringen met nieuwe A-arm bussen Klassieke 911 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 2.2E Targa (1970) 911 2.2T Coupe (1970) 911 2.5 S/T (1972) Audi quattro (1980)
Den Haag
Bericht Re: Ervaringen met nieuwe A-arm bussen Klassieke 911
informeer even bij Wim de Mooij: http://www.garagegmund.nl. Hij kan je zeker verder helpen en heeft veel ervaring met het verbeteren van onderstel en wegligging van een pre-73 911.
_________________________________________
real Porsches are air-cooled

Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...


10 jun 2010 15:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Ervaringen met nieuwe A-arm bussen Klassieke 911
Gmund is aanrader


Zaterdag rallly. Ik laat wel weten hoe het rijdt, eerste indicaties zijn waanzinnig


10 jun 2010 20:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Ervaringen met nieuwe A-arm bussen Klassieke 911
interessant topic :thumleft:
ik ben ook op zoek naar de juiste rubbers.
heb ook veel gelezen over diverse rubber/polybussen/teflon...enz
Je leest zoveel verschillende voor en nadelen, maar ik denk er ook sterk over om weltmeister A-frame bussen te kopen.
Heeft iemand ervaring met cargrapic?? zij verkopen wel weltmeister?

of met...

http://www.early911.co.uk/html/superpro.html

Ook rentech adverteert met bussen...maar ik heb geen idee welke.


10 jun 2010 21:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 2.2 T 1971
Bericht Re: Ervaringen met nieuwe A-arm bussen Klassieke 911
Dat is ook juist het vervelende. Je weet heel vaak niet welk merk of materiaal de aangeboden bussen zijn. Rubber/Plastic/Teflon/Polygraphite.

Na alles te hebben gelezen, denk ik toch dat de polybronze mijn voorkeur heeft. Ik weet dat dit veel duurder is dan de OEM rubber varianten (niet de elephant racing set), maar mijn 911 gaat niet weg en ik wil dit in een keer goed doen. Ook het feit dat ze niet kunnen vervormen en je ze periodiek makkelijk kan smeren staat me wel aan.

Maar als verschillende forummers goede ervaringen hebben met de WM teflon bussen, laat ik me misschien nog wel overhalen. :mrgreen:
_________________________________________
2.2 T coupe 1971
Original "Burgundy"


10 jun 2010 21:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 2.2E Targa (1970) 911 2.2T Coupe (1970) 911 2.5 S/T (1972) Audi quattro (1980)
Den Haag
Bericht Re: Ervaringen met nieuwe A-arm bussen Klassieke 911
Niels schreef:
eerste indicaties zijn waanzinnig


Ha Niels, en hoe is het met je MFI afgelopen?
_________________________________________
real Porsches are air-cooled

Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...


11 jun 2010 0:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Ervaringen met nieuwe A-arm bussen Klassieke 911
Na wat tunen van Wim staat hij op 7% (komende van een dikke 10). Pomp niet aangeraakt wel klepjes beetje verbeterd en stangen geregeld. Lijkt wel aardig te lopen, trekt als een lier :mrgreen: Stuk beter dan eerst, pomp waarschijnlijk nog origineel. Km stand waarschijnlijk ook erg laag. Nog steeds lekker wat rook, zal ook wel olie zijn, niet zo'n punt.

Echt vakwerk. Allong the way zag Wim dat de benzineslangen etc nog origineel zijn net zoals de meeste zaken aan de auto. Toch maar even vervangen 8) Totale verhaal vanzelfsprekend meer dan gedacht. Morgen duurtest en dan kijken of er alles er nog aan zit.


11 jun 2010 13:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Ervaringen met nieuwe A-arm bussen Klassieke 911
Conclusie; eerste klas vakwerk. Bussen zijn prima, dempers en veercombinatie waanzinnig goed (Bilstein sport voor en achter + turbostangen achter). Zelfs op B en onverhard geen punt, niet te hard. Piepen en kraken niet aanwezig. Overigens is achter ook zo'n dergelijk iets gemonteerd (weet niet zeker of het dezelfde bussen zijn).


13 jun 2010 8:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 3.2 Heusden - Zolder Belgie (Limburg)
Bericht Re: Ervaringen met nieuwe A-arm bussen Klassieke 911
Hoi Niels,
hoop het (echt) voor jou !!
bij mij begon het piepen en kraken ook pas na +/- 13/14 maanden :salut:
_________________________________________
Damm Girl , You Look So Good It Hurts !!
Wie veel weet en niet vergeet WEET !!


13 jun 2010 9:16
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.