wat is eigenlijk verschil tussen zo'n race muffler (die steef noemt) en die sport muffler (waar jeroen naar verwijst)?
21 sep 2011 17:11
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Re: onderstel 911/930
Ik heb geen idee....anybody?
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
21 sep 2011 17:43
supercarrera
Sweatmaker
Re: onderstel 911/930
Hoi Porsche964,
gewoon naar de site gaan, rechtsboven naar het forum (het beste is gewoon aanmelden, dan zie je tenminste foto's) en dan kun je linksboven net boven het midden kiezen bij Porsche Tagebuch uit een drietal onderwerpen. Jij kiest Bremsen und Fahrwerk (auteur Thorsten Subtil).
Echt leuk en interessant om te lezen. En trek er gerust een uurtje of wat voor uit.
Als je het echt niet vindt, stuur ik je de link.
Ik zou gewoon 1 van de jou aangeboden dempers kopen. Zelf heb ik een eindstuk met 85mm opening en een volgens mij lege demper. Fantastisch geluid (vind ik).
groet, Theo
21 sep 2011 21:08
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
Re: onderstel 911/930
Ik heb het gevonden. Heb het snel gescand. Bijna levenswerk, als ik het zo lees dan doe ik de goede dingen mbt de wegligging. die demper zoek ik nog even uit. YouTube zal waarschijnlijk wel leuke filmpjes hebben.
22 sep 2011 9:04
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
Re: onderstel 911/930
Zo het weegrapport ook binnen met iets meer dan half volle tank: Lv: 248. Rv: 241 La: 376. Ra: 371
Mooi in evenwicht!
01 okt 2011 8:56
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
Re: onderstel 911/930
Mag ik een brutale vraag stellen
hoeveel was je kwijt voor het uitwegen en uitlijnen wil ik ook graag laten doen en iets verlagen, ze hadden over 400 euro voor uitwegen. Is dit redelijk.
_________________________________________ When nothing goes right Go left
07 okt 2011 9:40
supercarrera
Sweatmaker
Re: onderstel 911/930
Hallo Marco,
300 tot 400 is een gebruikelijk tarief. Of het reeel is, laat ik in het midden. Meestal gaan de bouten en moeren bij een Porsche vrij goed los dus daar gaat de tijd niet verloren.
En een stuk specialisme kost nu eenmaal geld. Het is overigens zelf te doen met weegschalen voor de caravan (het uitwegen dan).
Verder is mijn ervaring dat de ene specialist er toch een heel andere visie op na houdt dan zijn collega. Als voor jou Steenwijk acceptabel is qua afstand, zou ik het wel weten.
Groet, Theo
SC
07 okt 2011 23:17
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
Re: onderstel 911/930
Marco stuur ff pbtje voor meer info.
08 okt 2011 10:57
koen85
Re: onderstel 911/930
Als je de auto verlaagd en vanuit de basiswaarde alles de zelfde afstand laat zakken zal je gewichtsverdeling niet veranderen. En zie ik hier de logica niet van in tenzij je meer wieldruk op bijv je voorwielen wil. 4-kant uitlijnen kost ong 100 euro ex . Daar komt bij mocht je auto scheef staan zou dit bij een uitlijning wel aan het licht komen en zou je hier wel op gewezen worden. Gewoon een goede wielspecialist opzoeken deze mensen doen dit al jaren en zijn hier meestal beter in dan de p-specialist deze besteed het vaak ook uit. Tip geen kwik fit of euromaster o.i.d maar gewoon een kleiner bandencentra met mensen met passie voor het vak
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum