Auteur |
Bericht |
Roi
niet meer....
|
Titanium weet je wel wa da kost.
Nee ik weet het ook niet.... maar wel duur, en ja ik heb ook een momentsleutel gekocht.
mvgr.
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
13 maart 2006 17:03 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Volgens mij zijn ze gewoon van aluminium.
|
13 maart 2006 17:20 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Niemand een momentsleutel te koop toevallig?
|
13 maart 2006 18:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Klikkerdeklik op het plaatje en je komt bij het gereedschap van
|
13 maart 2006 19:01 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
hee, perfect! Gaan we meteen eens even bestellen.
Misschien nog wat andere speeltjes ook.
|
13 maart 2006 19:18 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik probeer alleen maar gereedschap van snap on te kopen, heb gemerkt dat het beter past en eeuwig meegaat tot in tegenstelling van het andere gereedscap wat ik wel eens gekocht heb.
Jammer dat het zo duur is
robert
http://www.snap-on.nl/Pages/SnaponTools3.html
_________________________________________ remmen is angst
|
13 maart 2006 20:35 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Mee eens. Koop ook meestal de betere merken gereedschap. Heb veel Makita en Festool. Je moet je alleen afvragen hoe vaak je het gebruikt.
Een momentsleutel dus misschien maar 1x in het jaar
|
13 maart 2006 21:11 |
|
|
Erwin
Porsche Classic Specialist
|
Snap-on is niet duur,
vaak zelfs goedkoper dan andere bekende merken.
_________________________________________ Rebel engineering
|
13 maart 2006 21:23 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
nee ok het is niet duur zeker niet als je er je btrood mee verdient maar een moment sleutel kost geen 25 euro. Ik vind het wel superfijn gereedschap. robert
_________________________________________ remmen is angst
|
13 maart 2006 21:29 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Heb een momentsleutel van Stahlwille, prima sleutel hoor. Weinig slijtage ook!
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
13 maart 2006 23:52 |
|
|
GP
911 SC 1980
Boxster S 2006Muiderberg
|
je moet wel op je woorden passen hier....
ik heb een lange momentsleutel, vandaar misschien.
moeren van alu kun je trouwens vergeten. is niet sterk genoeg.
ik blijf bij magnesium, wie vind het als eerste?
|
15 maart 2006 22:11 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
_________________________________________ remmen is angst
|
15 maart 2006 22:33 |
|
|
willem.964.c2
911 964 c2munnekeburen
|
Ja ja,,,,,'k dacht 't niet..anders spaarde ik wel snap.....snap je ????
_________________________________________ it is the speed of sound ORE is it the sound of speed
|
15 maart 2006 22:52 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
hallo
ik heb zelf twee moment sleutels een van 12 tot 68 nm en een van 70 tot 330 nm.
deze zijn van britool komt uit engeland en werkt perfect.
ik gebruik ze niet alleen voor de wielen maar zet alles volgen de voorgeschreven aanhaal moment vast. zoals remmen wielen tot het kleinste schroefje toe.
mischien onzin maar het geeft altijd een goed gevoel als je weer de weg op gaat.
http://www.fwb.co.uk/mall/departmentpag ... /64162/1/1
anton964
|
16 maart 2006 0:44 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik heb die wielmoeren ook eens aangetrokken op 130 Nm, maar ik vind dat behoorlijk stevig hoor.....zeker niet het gevoel dat je ze te snel te strak zou aandraaien.....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
16 maart 2006 18:05 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
wat ik me dan weer afvraag een porsche die als je voluit gaat toch best redelijk belast word zet je vast met 130nm.
nu heb ik ook een transporter maar die moeten op 180 nm waarom zouden die zoveel vaster moeten?
anton964
|
16 maart 2006 22:04 |
|
|
willem.964.c2
911 964 c2munnekeburen
|
geen alu velgen en stalen wiel bouten
_________________________________________ it is the speed of sound ORE is it the sound of speed
|
16 maart 2006 22:28 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
dus als ik jou goed begrijp zeg jij dat als ik lichtmetalen velgen onder de transporter doe hoeven ze maar met 130nm vast gezet teworden?
anton964
|
16 maart 2006 22:37 |
|
|
willem.964.c2
911 964 c2munnekeburen
|
dat hangt volgens mij ook nog eens af van je wiel bouten en wat voor "spoed" oftewel hoe fijn je schroefdraad is van de bouten.
_________________________________________ it is the speed of sound ORE is it the sound of speed
|
16 maart 2006 22:44 |
|
|
willem.964.c2
911 964 c2munnekeburen
|
Ik moet wel toe geven dat ik mij op glad ijs begeef wat dit aangaat,,,
grove schroefdraad:moet je vaster aantrekken tov fijne draad want deze(fijne schroefdraaad) zet je met mnder kracht zeker zo vast.
Eerlijk gezegd denk ik dat een technieker als Erwin er meer over kan zeggen
_________________________________________ it is the speed of sound ORE is it the sound of speed
|
16 maart 2006 22:49 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Gewoon het boek volgen, dat doet Erwin ook....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
16 maart 2006 22:57 |
|
|
s_vandamme
1973 911s TargaRotterdam
|
als alu niet sterk genoeg is, dan mag je het compleet vergeten met Mag, want das nog zachter. vandaar ook de overstap naar alu carters met de turbo. het is overigens aluminium. http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/kse ... 57-00-M260
_________________________________________ Stijn Vandamme
'73 911 2.4 S Targa 9113310111
'85 944
|
29 maart 2006 18:08 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
idd zoals ik al aan gaf 15 maart
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
29 maart 2006 22:25 |
|
|