Auteur |
Bericht |
Anonymous
|
Wat ook helpt... lekker oefenen met "iets anders" dan een 911, een één of andere ragbak waarmee je de - overigens uitstekend uitgelegde theorie - van Jeroen914 eens goed kunt uitproberen, je moet het voelen om het echt te snappen. Karten is ook leuk trouwens om je wagenbeheersing mee op te vijzelen. Verder kan ik lege, natte, parkeerterreinen en grasvelden aanraden (eerst even checken bij de plaatselijke sportclub of je wel welkom bent natuurlijk  ).
Kijk, leren driften in een 911 is natuurlijk net zo iets als leren tennisen door je in te schijven voor Wimbledon, voor je eerste vliegries bestemming "maan" te kiezen, of te willen leren koken in de keuken van de hoefslag. Niet het simpelste, wil ik maar zeggen...
|
09 nov 2004 11:01 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Driften in een 911, bijna net zo moeilijk als foto's van je Documenten in je personal gallery proberen te krijgen ; heb ik ze verkleind via Paint-uitrekken, zijn ze weer "corrupted" ?
Het is natuurlijk een foefje, maar ik ben er nog niet achter en krijg er een sik van..
|
09 nov 2004 11:19 |
|
 |
Pieter
911 3.2 cabrio 964
|
Wat een reactie`s, hier heb ik zeker wat aan. Jammer dat ik het alleen nog niet met mijn Porsche in praktijk kan brengen.
Mijn auto staat namelijk bij een schadehersteller, hij zou vorige week vrijdag klaar zijn helaas is daar het een en ander mis gegaan.. Auto moest alleen nog gepoetst en uitgelijnd worden. Stond dus op de brug, hebben ze hem op afstand gestart terwijl hij in de 1e versnelling stond daardoor van de brug afgereden en tegen de muur en uitlijncomputer tot stilstand gekomen.
Tot overmaat van de ramp hebben ze hem toen op de een of andere manier van achter beet gepakt waardoor de achterkant ook aanzienlijk is beschadigd. Mooi klote dus, was trouwens niet een of ander prutsbedrijf!!!Zo zie je maar weer dat fouten overal gemaakt worden.. Ben hem nu al 8 weken kwijt en mis hem echt en dan nu dit weer ;-(............
Hoe krijg je trouwens een foto naast je bericht, kom er echt niet uit.
|
09 nov 2004 13:59 |
|
 |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Wat is dit nu weer voor een vreselijk verhaal. Ben je lekker mee. Op afstand gestart ???? Hoe dan?????
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
09 nov 2004 14:04 |
|
 |
Anonymous
|
Nee!! Tjeemig, wordt hier gewaarschuwd voor al te wild je grenzen verkennen, van rechts komende bomen en lantarenpalen en andere ellende en gebeurt er DIT!!
Sterkte
|
09 nov 2004 14:09 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Zeg nou maar gewoon dat je in een greppel bent gereden Zonder gein  wat een ellende ... gaat dat nog wel goed komen  zou er zelf ook niet blij mee zijn als zoiets zou gebeuren ...
Even op FAQ klikken .... verder moet de foto ergens geplaatst zijn, bijv. in je personal album.
In het kort:
Open zowel het forum als de plaats waar de foto staat (kan dus ook 't forum zijn) rechtermuis-click op het plaatje.
http://www.porscheforum.nl/album_thumbn ... ic_id=5558
dat in z'n geheel copieren naar je bericht in geheel aanklikken en dan op de Img knop drukken

_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
09 nov 2004 14:19 |
|
 |
horn
PF #57
|
Denk je daar nog steeds zo over...
Qua foto's plaatsen: gaat-ie weer een keer (het is toch alweer een maand geleden voor mij dat ik dit getypt heb  )
Je kan alleen plaatjes en/of foto's in een bericht plaatsen die ergens op internet staan en dus een URL hebben. Dat wil zeggen als je een plaatje wil plaatsen dat je ergens hebt gevonden:
Ga naar het plaatje toe, klik op je rechter muisknop, klik op Eigenschappen/Properties, selecteer de URL/Address, klik weer op je rechter muisknop en kies Kopieer/Copy. Ga vervolgens terug naar je post, klik op de IMG button, je ziet ONDERAAN je bericht [img]verschijnen,%20vervolgens%20Plak/Paste%20je%20de%20url%20en%20klik%20meteen%20daarna%20weer%20op%20de%20IMG%20button%20(waar%20overigens%20nu%20een%20*%20achter%20staat).%20Je%20ziet%20achter%20je%20URL%20nu[/img] verschijnen.
WIl je een foto plaatsen die je op de harddisk van je eigen pc hebt staan en die je dus niet op internet kan vinden, doe het volgende: Ga naar Fotoalbum (hierboven, tussen Forum en Links), klik op Your Personal Gallery. Klik daar op Upload new picture, volg de stappen en je foto staat in je Personal Gallery. Ga vervolgens naar je personal gallery, zoek de betreffende foto op (thumbnail - kleine versie, of grote versie) en voer vervolgens alle hierboven reeds beschreven stappen uit.
Succes
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 nov 2004 14:21 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
09 nov 2004 16:23 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Klikkerdeklik 
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
09 nov 2004 17:19 |
|
 |
Pieter
911 3.2 cabrio 964
|
Op de auto zit een Clifford Solaris Alarm, de optie afstand starten zit op de afstandbediening. Is niet te te beveiligen, het is een Amerikaans alarm wat dus meestal op auto`s met automatische versnellingsbak wordt gebouwd, hier is echter wel een beveiliging mogelijk doormiddel van de P (pakeerstand). Verder heeft het afstand starten weinig tot geen nut, kan soms wel leuk zijn natuurlijk maar soms ook helemaal niet!!!!! Alarm was trouwens al ingebouwd teon ik de auto aanschafte.
De bomen, vangrail ed ben ik nog niet tegen gekomen, een lantaarnpaal echter wel, een hele dikke stalen wel te verstaan. Schade viel echter mee allen de voorbumper.
Was de schadeafdeling van een merkdealer, treurig maar wacht af hoe ze dit afhandelen, nog geen voorbarige conclusie dus. Diep in m``n hart denk ik er echter anders over, maar ja het is gebeurd...
Ben zelf gister wezen kijken en heb wat foto`s gemaakt, mijn eigen verzekeringsmaatschappij ingelicht. Deze vroegen wel naar een schadeformulier, de dealer liet mij vrij dat te doen en melde dat hij dat niet noodzakelijk vond daar alles door bedrijfsverzekering van de P schadehersteller werd geregeld. Het gaat dus om een Porsche hersteller/dealer, is dit dan nodig/verstandig??????
Het plaatsen van foto`s in mijn personal gallery is gelukt, dank hiervoor..
Een foto bij bericht onder naam lukt niet de ene keer JPG, BMP te veel pixels bytes etc etc. Probeer het een andere keer wel weer..
|
09 nov 2004 18:05 |
|
 |
horn
PF #57
|
Als jij de P-stand een beveiliging noemt, heb jij die ook hoor! Dat heet z'n "vrij"...
Bij deze, alsjeblieft (rechter muisknop; save as...; daarna uploaden in je profiel)

_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 nov 2004 18:25 |
|
 |
Pieter
911 3.2 cabrio 964
|
Horn,
Heel hartelijk bedankt, eindelijk is het dan gelukt....
in de ``P`` stand van de automaat zit ergens een sensor is mij verteld, een handbak mist deze..
|
09 nov 2004 18:42 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Wat een vreselijk verhaal! Dat geloof je toch niet! Sterkte ermee! 
|
09 nov 2004 18:45 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat de N vergelijkbaar is
 Pieter .....  ..... wat een ervaring  . Weet eerlijk gezegd niet of ik zou eisen om de schade door een ander, zelf te kiezen, bedrijf te laten herstellen  . Iig de herstelde schade onafhankelijk laten keuren op kosten van het bedrijf dat de schade heeft aangericht 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 nov 2004 11:43 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Back op topic
en als jullie dan na verloop van tijd denken je karretje wat onder controle te hebbe ............... heb ik slecht nieuws
Klikkerdeklikkerdeklik rechts ... save target as (doel oplslaan als) en genieten ...
www.964.be/driften.wmv
btw ... ben ff een upgrade van mn provider aan t testen ... valt de downsnelheid beetje mee 
|
12 nov 2004 17:58 |
|
 |
horn
PF #57
|
wow, maar dat kan niet met N-codering banden
Wat een wagenbeheersing. Ja, downtijd valt mee. Seconde of 8.
|
12 nov 2004 18:03 |
|
 |
John
Cayenne
|
Leuk filmpje.
uh download hier in Wateringen (kabelsloom) ff 4 seonden.
|
12 nov 2004 20:41 |
|
 |
carrera
|
|
12 nov 2004 21:50 |
|
 |
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
13 nov 2004 1:41 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Hmzz ... dat begint er op te trekken ... 
|
13 nov 2004 5:46 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
en als jullie eens een "driftbuitje" hebbe op de openbare weg ...
... kan je mss deze is proberen ...
www.964.be/driften2.mpeg
ik laat de eer aan jullie om het mij een keertje te tonen ... 
|
13 nov 2004 18:57 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
lompe eikels...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
13 nov 2004 19:19 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Blijven driften, kunnen wij leuke Porsches met schade kopen. 
|
13 nov 2004 19:36 |
|
 |
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
tja ... is te gek voor worden ... stel je voor ... 
|
13 nov 2004 19:40 |
|
 |
horn
PF #57
|
Je vrouw en kind rijden in die rode auto deze r*kkers tegemoet, schrikken zich de klapl*zerus en boren in een schrikreactie hun auto rechts de berm in met 80 km/u (want dat mag je daar).
Aan de ballen ophangen dergelijke knakkers. 
|
13 nov 2004 19:45 |
|
|