Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:42

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Heb ik weer !!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Heb ik weer !!!
Maandje terug vier verse banden onder de Porsche laten zetten :!:
De wielen los gebracht en een paar dagen later weer opgehaald.
Vond hem niet echt trillingvrij rijden en dacht misschien moet hij zich nog "zetten" :idea:
Maar na de Sauerlandrit toch maar gebeld en kon vanochtend langskomen.
Wiel voor wiel werd eraf gehaald en opnieuw op de balans apparaat, tot de laatste hij maar kijken en de band ging eraf :?
Vroeg hem wat er aan de hand was, hij bleef maar in onbelans en dacht wat in de band te horen :oops:
En wat denken jullie :?: een stuk beschermplastic van c.a. 40 cm (om de velg te beschermen) van de demonteermachine was in de band gekomen :cry:
Vandaar de onbelans, kreeg gelijk de excuses van hun en was blij dat er wat gevonden was :roll:
Dit had ik nooooooooit verwacht, maar je ziet het :evil:

31 mei 2008 11:32
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Vervelend, maar gelukkig nu opgelost.

31 mei 2008 11:35
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
moest je de reparatie aan de demonteermachine nog betalen? :lol: mooi dat het opgelost is :thumleft:

31 mei 2008 12:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Heb je geen tang in de buikholte zitten na een operatie, is het wel een stuk beschermplastic in de band :wink: Mooi dat het is opgelost :!:

31 mei 2008 15:01
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Mensenwerk zeker.Maar wel met een grote verantwoording.Ik heb zelf dit meegemaakt.Ik heb toch het gevoel gekregen dat niet iedere bandenmonteur zich ervan bewust is wat er met een band boven de 200km/h gebeurd laat staan als je een aan het toppen bent met 250+ en wat voor krachten er dan op een band komen.
Onlangs weer een medeforummer die weer iets bizars met een band mee heeft gemaakt.En dit zag eruit als een fabrieksfout.Dus wees a.ub. zeer zorgvuldig met je banden.Een klein foutje kan grote gevolgen hebben.

01 jun 2008 22:50
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Klopt Erwin,

Had ook een beetje een "dubbel" gevoel toen dat stuk plastic eruit kwam :evil:
Hij hield het eerst ook een beetje uit het zicht, maar ik voelde wel dat het zoiets moest zijn :roll:
En inderdaad een weekje daarvoor met de NPC in Sauerland LeOH proberen bij te houden met zijn zéér snelle 4 S :!: :wink: :shock:

02 jun 2008 8:57
Profiel
Westervoort
Bericht 
2000 gtv schreef:
Onlangs weer een medeforummer die weer iets bizars met een band mee heeft gemaakt.En dit zag eruit als een fabrieksfout.

Weet dat deze forummer netjes verhaal heeft gehaald/informatie heeft ingewonnen, over het hoe en waarom bij deze fabrikant ; hem werd doodleuk verteld dat je ook altijd een N-codering op je Porsche moet leggen...en dit, terwijl de topper van deze fabrikant (RE050A) niet eens hiermee te verkrijgen is.
Deze forummer was altijd een fervent voorstander van dit merk, maar als zijn huidige banden vervanging nodig hebben, zal hij nooit meer "zijn" merk leggen.
Aan de reeks RE71, S02, S03 en RE050A gaat dus een einde komen...plus het feit dat het geen reclame is. Ze zullen er niet rouwig om zijn, maar ík had 't anders aangepakt, maar mss benader ik mijn klanten anders...

04 jun 2008 16:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]